Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Această întrebare nu a fost actualizată în ultimele 24 de luni, de aceea conținutul poate să nu mai fie de actualitate. Îți recomandăm să folosești funcția de căutare de mai sus pentru a obține un răspuns actualizat.
Întrebare fară răspuns
Salutare,
Am achizitionat de curand un smart Watch Vector Luna. Din pacate, la apeluri primite, sms-uri, mesaje pe whatsupp, nu primesc nicio notificare pe ceas, ramane mut, desi conectarea cu telefonul (Huawei Mate 10 Pro) a decurs fara probleme (pot schimba fetele ceasului din aplicatia din telefon, pot umbla in setarile ceasului si altele).
Ma puteti ajuta sa rezolv problema aceasta?
Răspunsuri
Pagina 2 din 2
Cei de la suport vor răspunde, dar durează câteva zile, ți-am spus. O soluție trebuie sa existe. Eu am stat cu ei odată vreo săptămână la povesti pentru ca voiam sa împerechez ceasul cu alt telefon și nu mai reușeam sa intru în setările inițiale. Ei îmi ziceau ceva de genul sa țin apăsat butonul superior și inferior timp de 10 secunde, și de fapt trebuiau apăsate cel superior și mijlociu. Pana la urma am reușit și am rezolvat problema.
Sper sa găsești și tu rezolvarea.
Oricum, din ce am observat eu, ceasurile astea sunt mai prietenoase cu Samsung decât cu Huawei.
Am rezolvat parțial problema (primesc notificări de la whatsapp și sms), în continuare nimic la apeluri. Am încercat și pe un Samsung și am obținut același rezultat. Cei de la Suport încă nu au raspuns, dar nu îmi pierd speranța! Mulțumesc pentru răspunsuri!
La mine astea sunt bifate :
Și la mine, la fel! :)
Hm... Ciudat! Ceasul are Update-ul la zi? Dacă da, insemana ca e o problema cu partea de soft a lui.
Este actualizată și partea de soft. Oare este vreun service unde aș putea să întreb? Pe site-ul oficial nu mai există nimic. Mulțumesc!
Teoretic, ar trebui sa existe service și pt asa ceva. Dă-i o căutare pe google.
Eu am 3 saptamani de cand le-am trimis email din aplicatie si 2 de cand am gasit un alt email de la support, insa nici un raspuns. Ultimul update al aplicatiei de android a fost in 2017, cand ultimele buguri erau pe aceeasi tema. Eu am un note 8, iar cand sunt sunat se deconecteaza, imi apare link lost in aplicatie si doar daca ii dau unpair si pair iar mai functioneaza...
Da, aparent s-a cam terminat povestea cu suportul pt acest ceas. Și eu am făcut update telefonului la 10 și nu prea se mai împacă.
The Special List a răspuns
Cosmin_24 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a răspuns
cristi_15 a răspuns
DanielaH a răspuns
cocolosh a răspuns
Razvan a răspuns
cristi_15 a răspuns
Vio73 a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.