Categoria
Caută informații despre produsele și serviciile Orange și ce-i nou din tehnologie. Simplu, eficient și fun.
Întrebare fară răspuns
Salutare,
Am achizitionat de curand un smart Watch Vector Luna. Din pacate, la apeluri primite, sms-uri, mesaje pe whatsupp, nu primesc nicio notificare pe ceas, ramane mut, desi conectarea cu telefonul (Huawei Mate 10 Pro) a decurs fara probleme (pot schimba fetele ceasului din aplicatia din telefon, pot umbla in setarile ceasului si altele).
Ma puteti ajuta sa rezolv problema aceasta?
Răspunsuri
Pagina 1 din 2
Trebuie sa intri în telefon la Setări, cauți aplicația Vector Watch și ii dai permisiuni de acolo la tot ce te interesează.
Multumesc pentru raspuns, am intrat in Setari la aplicatia Vector si am bifat toate (si la Permisiuni si la Notificari): acelasi rezultat.
Se poate sa fie din cauza variantei (prea noua) de Android (la care cei de la Vector, dupa vanzarea catre Fitbit posibil sa nu mai fi lucrat)?
Multumesc pentru orice idee imi dati!
Mai ai o varianta. Din aplicația de pe mobil, mergi la Suport și le scrii (în engleza) ce problema ai. Sa specifici modelul telefonului și versiunea de Android. O sa îți răspundă în câteva zile, cel mult și te vor lamuri ei.
O sa incerc, multumesc!
Pt puțin. Sper sa se rezolve problema. Și felicitări pt achiziția ceasului. Este foarte elegant și util. Eu am unul de câțiva ani buni și sunt foarte mulțumit de el.
si functioneza cu Android (ce versiune) sau cu IOS? :)
ceasul arata superb, intr-adevar... daca ar functiona si notificarile ar fi extraordinar! sa vedem ce-o sa iasa!
Eu am Android 9.1 pe un Huawei P20 Pro și merge foarte bine.
Si eu tot Android 9.1, dar se pare ca sunt mai ghinionist. O sa incerc sa le scriu!
Felicitări pentru achiziție!
Multumesc, Vio! Ma lupt inca, cu notificarile (apeluri, mesaje) care nu sosesc si pe ceas.
Poate merge, după ce dai vreun reset la setările din fabrica, fie la ceas sau la telefon, s-ar putea ca apoi sa îți meargă. Cel mai simplu, ca să nu ștergi tot din telefon sa dai o resetare la toate setările.
Se pare că nu ești singurul care are probleme.
Și alți utilizatori spun că nu funcționează cum trebuie, după preluarea celor de la Fitbit. Pe site-ul Fitbit nu apare acest model.
În poză e un review de pe eMag.
@cristi_15, ai rezolvat problema cu notificările? Te-au ajutat răspunsurile primite aici?
Salutare, Daniela,
Din păcate nu am rezolvat decât parțial (în continuare, la apeluri este fără reacție, la Sms-uri și mesaje pe whatsapp apare doar inelul de notificări (din când în când) dar nu vibrează deși setarea este să vibreze)! Am scris și celor de la Suport (Vector) dar încă nu am primit niciun răspuns.
Mulțumesc pentru update. Să ne ții la curent, te rog! Baftă!
The Special List a răspuns
Cosmin_24 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
DanielaH a răspuns
cristi_15 a răspuns
DanielaH a răspuns
cocolosh a răspuns
Razvan a răspuns
cristi_15 a răspuns
Vio73 a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a răspuns
The Special List a răspuns
cristi_15 a adăugat o nouă întrebare
Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!
Întotdeauna există cineva care te poate ajuta să afli răspunsul la o întrebare.