Întrebare fară răspuns

Notificari ceas Vector Luna

Salutare,
Am achizitionat de curand un smart Watch Vector Luna. Din pacate, la apeluri primite, sms-uri, mesaje pe whatsupp, nu primesc nicio notificare pe ceas, ramane mut, desi conectarea cu telefonul (Huawei Mate 10 Pro) a decurs fara probleme (pot schimba fetele ceasului din aplicatia din telefon, pot umbla in setarile ceasului si altele).
Ma puteti ajuta sa rezolv problema aceasta?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Multumesc pentru raspuns, am intrat in Setari la aplicatia Vector si am bifat toate (si la Permisiuni si la Notificari): acelasi rezultat.
Se poate sa fie din cauza variantei (prea noua) de Android (la care cei de la Vector, dupa vanzarea catre Fitbit posibil sa nu mai fi lucrat)?
Multumesc pentru orice idee imi dati!

Mai ai o varianta. Din aplicația de pe mobil, mergi la Suport și le scrii (în engleza) ce problema ai. Sa specifici modelul telefonului și versiunea de Android. O sa îți răspundă în câteva zile, cel mult și te vor lamuri ei.

Pt puțin. Sper sa se rezolve problema. Și felicitări pt achiziția ceasului. Este foarte elegant și util. Eu am unul de câțiva ani buni și sunt foarte mulțumit de el.

si functioneza cu Android (ce versiune) sau cu IOS? :)
ceasul arata superb, intr-adevar... daca ar functiona si notificarile ar fi extraordinar! sa vedem ce-o sa iasa!

Poate merge, după ce dai vreun reset la setările din fabrica, fie la ceas sau la telefon, s-ar putea ca apoi sa îți meargă. Cel mai simplu, ca să nu ștergi tot din telefon sa dai o resetare la toate setările.

Se pare că nu ești singurul care are probleme.
Și alți utilizatori spun că nu funcționează cum trebuie, după preluarea celor de la Fitbit. Pe site-ul Fitbit nu apare acest model.
În poză e un review de pe eMag.

Salutare, Daniela,
Din păcate nu am rezolvat decât parțial (în continuare, la apeluri este fără reacție, la Sms-uri și mesaje pe whatsapp apare doar inelul de notificări (din când în când) dar nu vibrează deși setarea este să vibreze)! Am scris și celor de la Suport (Vector) dar încă nu am primit niciun răspuns.

Cei de la suport vor răspunde, dar durează câteva zile, ți-am spus. O soluție trebuie sa existe. Eu am stat cu ei odată vreo săptămână la povesti pentru ca voiam sa împerechez ceasul cu alt telefon și nu mai reușeam sa intru în setările inițiale. Ei îmi ziceau ceva de genul sa țin apăsat butonul superior și inferior timp de 10 secunde, și de fapt trebuiau apăsate cel superior și mijlociu. Pana la urma am reușit și am rezolvat problema.
Sper sa găsești și tu rezolvarea.
Oricum, din ce am observat eu, ceasurile astea sunt mai prietenoase cu Samsung decât cu Huawei.

Am rezolvat parțial problema (primesc notificări de la whatsapp și sms), în continuare nimic la apeluri. Am încercat și pe un Samsung și am obținut același rezultat. Cei de la Suport încă nu au raspuns, dar nu îmi pierd speranța! Mulțumesc pentru răspunsuri!

Este actualizată și partea de soft. Oare este vreun service unde aș putea să întreb? Pe site-ul oficial nu mai există nimic. Mulțumesc!

Eu am 3 saptamani de cand le-am trimis email din aplicatie si 2 de cand am gasit un alt email de la support, insa nici un raspuns. Ultimul update al aplicatiei de android a fost in 2017, cand ultimele buguri erau pe aceeasi tema. Eu am un note 8, iar cand sunt sunat se deconecteaza, imi apare link lost in aplicatie si doar daca ii dau unpair si pair iar mai functioneaza...

Cosmin_24
Cosmin_24

Cosmin_24

User level
Nivel
0
11 / 100
puncte
Custom field 2
Cosmin_24

Da, aparent s-a cam terminat povestea cu suportul pt acest ceas. Și eu am făcut update telefonului la 10 și nu prea se mai împacă.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!