Întrebare cu răspuns(uri)

Ce informații trebuie să avem despre telefoanele resigilate?

Salut! In urma unui subiect despre un telefon resigilat la un pret bun, am aflat parerea unui coleg de comunitate despre ce informatii ar trebui să apară în descrierea dispozitivelor, la revanzare si, am vazut ca nu sunt disponibile astfel de informatii.. Sunt de aceeași părere că ar trebui să apară la anuntul vânzării unui resigilat, informatii despre problema pentru care a fost returnat.. Voi ce părere aveți? Ce informatii credeti ca ar trebui sa fie prezentate in cazul resigilatelor? Multumesc!

Jay
Jay

Jay

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Jay
  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da,asa ar trebui,sa se mentioneze defectiunile avute,fie ca acestea au fost de ordin estetic fie ca ca au fost pe partea hardware.Daca au avut probleme la componente,potentialul cumparator ar trebui sa stie la ce sa se astepte.Totusi am vazut ca vanzatorii evita sa specifice acest lucru,in afara unor mentionari vagi gen,"urme fine de zgarieturi,returnat si reambalat etc Cand au fost probleme hardware nu se mentioneaza nimic iar asta nu mi se pare cosher din partea vanzatorului. Spune-i omului clar,ce a avut,ce a fost reparat sau inlocuit iar in functie de aceasta clientul il cumpara sau nu. Insa cred ca daca clientul ar sti ce problema hardware a avut si ca aceasta a fost remediata prin reparatie ar fi mai circumspect. In cazul in care a fost doar returnat si resigilat,chiar nu e nici o problema. Sunt multi care au facut din returnare o practica. Se joaca cu un telefon doua-trei saptamani apoi il returneaza si procedeaza la fel cu urmatorul. Poate in Romania nu sunt dese astfel de cazuri insa in strainatate e o practica obisnuita,aceea de a testa un device nou apoi de al returna.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

@Jay, ai dreptate, la eMag se mai precizează unde au probleme articolele resigilate. Cat despre cele recondiționate, cu atât mai mult ar trebui o informare cu privire la intervenții..!

Repet ce am precizat si aici https://comunitate.orange.ro/questions/2192994-oferta-s10-reconditionat-magazinul-online-orange

Eu, in calitate de consumator am dreptul legal de a fi informat in legatura cu produsul X sau Y inainte de a lua o decizie de achzitie. In cazul unui produs reparat am dreptul sa fie informat cu privire la:

  • cat a functionat inainte de reparatie sau ce vechime are produsul respectiv;
  • daca a mai avut intervetii service anterioare;
  • ce defect a avut cand a ajuns in service;
  • ce anume a fost inlocuit in service;
  • starea generala si aspectul general al produsului;
  • obligatoriu fotografii cu produsul in cazua, fotografii din care sa reiese aspectul produsului si nu fotografii de catalog care au fost gandite astfel incat sa puna in valoare produsul;

Sa se menționeze istoricul telefonului, starea fizică și estetică a acestuia, garanția acordată și un discount variabil cu perioada de funcționare.

La noi va mai trece ceva timp pînă cînd se va preciza ce defecte a avut produsul x sau y. Vînzătorul intenționează să cîștige cît mai mult și nul interesează ce se va întîmpla mai departe. Dupa15-30 zile scapă de orice problemă și clientul va trebui să se ocupe de restul.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Si totusi "reconditionatele" sunt cele mai vanate telefoane in magazinul online Orange. De obicei acestea nu stau mult listate. Imediat isi gasesc cumparator datorita pretului scazut.

Ar fi și prețul scăzut pentru care se cumpără repede dar mai ales fala ,este cea mai mare.Fiecare ține sa devină cît mai interesant ,ca are telefon de ultimă generație cum nu mai are nimeni.

Gianni
Gianni

Gianni

User level
Nivel
3
4200 / 5000
puncte
Custom field 2
Gianni

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!