Întrebare cu răspuns(uri)

Exista desfasurator pentru apelurile primite?

Buna ziua, va rog sa imi spuneti daca pot sa scot desfasuratorul cu apelurile primite. Mentionez ca sunt titular de contract.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Nu exista un desfasurator cu apelurile primite, din motive de GDPR, însă poți vedea aceste apeluri în telefon, la istoric convorbiri.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (36)

Da (13)

27%

13 membri au votat cu DA

36 membri au votat cu NU

27% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Am căutat și pe Forumul Softpedia și nu există așa ceva.

https://forum.softpedia.com/topic/795770-desfasurator-apeluri-primite/

Nu cred să ai nici această posibilitate (la operator). Din câte știu eu, doar Parchetul și alte instituții (gen Poliție) pot cere așa ceva. S-ar încălca și regulamentul GDPR. Îmi pare rău!

Nu se poate scoate formular cu apelurile primite... Poți să vezi doar cele efectuate. Este și unul dintre principiile GDPR

Nu are cum sa apara in desfasuratorul tau ce apeluri au facut alti clienti.. e ca si cum cineva ar da lista cu apelurile efectuate de tine unui străin.. nu te-ar deranja?
În desfasuratorul tau apar doar apelurile inițiate de tine... nu primite.

Update ... Am făcut un prinț screen cu o parte din apelurile făcute de mine, care îmi apar in contul meu.. după cum vezi, toate sunt apeluri inițiate de mine. Cele pe care le-am primit, nu apar. Iar dacă soliciți asta unui consultant, vei fi refuzată. Doar daca se depune o plângere penală și exista o hotărâre judecătorească se pot accesa conversațiile telefonice primite.

Mi se pare normal să ți se dea lista cu apelurile inițiate de tine și NU cele primite. Nu văd logica unui asemenea desfășurător al apelurilor primite. Pentru ce îți trebuie?

Tu esti titularul, dar nu folosesti tu telefonul si vrei sa afli cine ti-a sunat sotul sau copilul, din cate deduc eu. Am o veste trista: nu poti primi lista cu apeluri/mesaje primite, ci doar cu cele date. Nu ai alta solutie decat sa te uiti direct in telefon, daca nu e sters istoricul, dar nu stiu cat de corect/legal e, chiar daca tu esti titulara abonamentului.

Sunt unele aplicatii,cam scumpe intradevar,care pot urmari activitatea unui telefon,cu conditia ca aceasta sa fie instalata si pe telefonul țintă.

Poti vedea desfasuratorul in My Orange la Facturi si alegi numarul la care doresti, sau sa suni la relatii cu clientii si sa soliciti trimiterea lui, caz in care din cate stiu e contra cost.

@Meleaca.c bine ai venit în comunitate și felicitări pentru primul răspuns! Te referi la apelurile efectuate? Acestea sunt așa cum a menționat și Miha Z în contul tău My Orange - Facturi - Cronos, unde poți selecta numărul (în cazul în care ai mai multe pe cont) și perioada.
Dacă te referi la apelurile primite, din motive de GDPR nu sunt disponibile, doar dacă te uiți direct în telefon la apelurile recente.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!