Întrebare fară răspuns

Ce aşteptări aveţi de la Orange?

Sunteţi mulţumiţi de prestaţia serviciilor? Dacă da, de ce? Dacă nu, ce ar putea fi îmbunătăţit?

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Răspunsuri

Multumita!.. Pentru ca este intr-o continua activitate de imbunatatire a propriilor servicii.. Multumita de resursele abonamentelor pe care le am, poate si pentru ca nu sunt o foarte mare consumatoare de net, iar, daca as fi, m-as putea folosi de wi-fi, mare parte din timp fiind la serviciu si, pentru cei care nu au nevoie de un telefon nou, exista varinta de abonament fara telefon, care are si mai mult net.. Multumita de beneficiile de vechime.. Ma astept sa continuie in aceeasi maniera.. :)

În general ma declar mulțumit de serviciile și produsele Orange, pe parte de semnal mai au de lucru, mai ales ca realitatea în teren nu corespunde mereu cu cea de pe harta.

Ma pot declara multumita de serviciile firmei Orange. Sunt client cu o vechime de 18 ani si am ramas alaturi de ei din cauza semnalului bun pe care-l ofera. Un alt motiv i-l reprezinta si reducerile de care am beneficiat la achizitiile de mobile la fidelizare. Ar mai trebui imbunatatita cantitatea de internet pe care o ofera la abonamente.

De nu eram multumit / Nu stateam eu sa adun / 15 ani cred si ceva / Ca doar nu eram nebun / Am ramas pentru ca Orange / Are semnal foarte bun / Si servicii,optiuni / Chiar ma simt ca un tribun / Iar de imbunatatiri / tin sa mentionez ceva / Mai exista o-ntrebare / Semnata de mana mea / Cu bara de cautare / Cand doresti chiar vei gasi / Tot ce posteaza colegii / La minut sau chiar la zi ;)

Romeo
Romeo

Romeo

User level
Nivel
4
5000 / 5000
puncte
Custom field 2
Romeo

Sunt mulțumită și vreau sa continue in aceeași modalitate, fiind deschiși tot timpul la nou. Sa mai umble puțin la semnalul din anumite zone.

Eu sunt mulțumită de serviciile oferite de orange. Sunt mulțumită de beneficiile primite, raportul calitate-preț, Însă as avea și niște așteptări și ceva ce mi-as dori sa imbunatateasca.
Mi-as dori foarte mult sa imbunătățească acoperirea și semnalul da fie mai bun. De câte ori merg la bunica mea la țara imi pot lua adio de la telefon fiindcă nu îl mai pot folosi deloc, nu am deloc semnal, nici la internet și nici pentru apeluri. Pe când tatăl meu care este pe o alta rețea are semnal foarte bun și ma oftic ca eu sunt deconectată. Nu ca nu mi-ar prinde bine o deconectare, dar de multe ori aștepți apeluri de la munca, mail-uri la care trebuie sa raspunzi și e frustrant sa știi ca nu ai acces la nimic.

Am 18 ani in retea + 3 abonamente si cred ca cifrele vorbesc de sine. Daca nu ma simteam respectat sau daca operatorul avea servicii jenante, nu adunam vechimea asta in retea, mai ales ca de cativa ani exista si varianta portarii.

Daca ari fi sa schimb ceva... ar fi agentii de help desk, adica operatorii care raspund la Serviciul Clienti. Din cate stiu eu, in prima linie de help desk se afla un serviciu externalizat (adica persoanele respective nu sunt angajati directi Orange) si de aici slaba lor pregatire.

Daca suni la Servicul Clienti, ai o problema de ordin tehnic si incerci sa porti o discutie de nivel ceva mai tehnic cu unul din operatori, sansele de reusita sunt infirme. Oamenii sunt extrem prost pregatiti si cele mai multe ori ofera raspunsuri de tip stereotip si in limbaj de lemn, raspunsuri care nu fac altceva decat sa irite clientul.

Ca si ideea de imbunatatire: Nu cred ca sa va supara nimeni daca in magazinul online am avea o oferta ceva mai diversificata de produse adaptate pe nevoile pietei si la preturi corecte pentru ca in momentul de fata pretul produselor din magazinul online este peste media pretului din piata practicat de magazinele concurente.

Eu am avut și am așteptări foarte mari de la Orange, iar de cele mai multe ori nu m-a dezamăgit. Orange este deschizător de drumuri în ceea ce privește noile tehnologii cum ar fi : HD Voice, HD Voice plus, Volte, apel wi-fi, extindere H+ la nivel național, extindere 4g la nivel național, extindere 4g+ la scară mare, lider la viteze de internet, etc. De asemenea, este cunoscut faptul că în ultimii ani oferă servicii integrate prin intermediul pachetului Love prin fibră și satelit, servicii smart home, etc. Ce mi-aș dori? Poate mai multă transparență în relația cu clientul în sensul de a-l oferta cu ceva cât mai bine definit pe site-ul Orange, extinderea rețelei 4g/ 4g+ cât mai mult spre rural, fidelizarea cât mai consistentă a clienților foarte vechi și a celor cu multe servicii, mai multă receptivitate în rezolvarea problemelor legate de acoperirea deficitară, etc.

Ma declaram super multumita daca nu faceam cost suplimentar pe redirectionare din cauza semnalului ,nu am stiut ca daca reinnoiesc abonamentul acest serviciu ma va costa, am avut redirectionarea activata in ultimii trei ani si n-am platit nimic si acum pentru un apel am 3 euro , cost suplimentar , asa ca am renuntat la redirectionare

Deocamdata nu am anumite asteptari deorece serviciile Orange le-a indeplinit pe toate pana acum, sunt foarte multumit de comunitate si de Orange, zi de zi ma suprind cu ceva noua, sunt o firma foarte unica si stie cum sa isi atraga clientii!

Mikeprietenul
Mikeprietenul

Mikeprietenul

User level
Nivel
0
31 / 100
puncte
Custom field 2
Mikeprietenul

Eu vin cu propunerea ca pentru fiecare an în rețea, la abonamentele HomePack 4g. să se dea un bonus lunar de 50 GB. Mi se pare de bun simț să se facă acest lucru și astfel s-ar atrage mult mai mulți clienți.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!