Întrebare cu răspuns(uri)

Care sunt conditiile si cum pot obtine o amanare a platii?

Urmeaza sa expire perioada de efectuare a platii abonamentului. In ce conditii si prin ce metode pot obtine o amanare de la plata a facturii?

Opțiunea de amânare a plății este disponibilă doar în funcție de o serie de condiții, printre care:

  • dacă vechimea în rețea a abonamentulul tău este mai mare de 3 luni;
  • dacă abonamentul tău este încă activ;
  • dacă nu mai există o altă solicitare de amânare a plății activă.

 

Poți obține o amânare la plată prin una din următoarele modalități:

  • din contul tău My Orange, secțiunea Sumar - Plătește factura 
  • chatbot Djingo
  • *100#, ramura 1 - Cronos, factura şi plăți, subramura 6 - Amânare plată
  • Serviciul Clienți 300, ramura 2 - Cronos, facturi, plați și reîncărcare PrePay, tasta 4 dacă dorești amânarea facturii curente.

Aici ai mai multe detalii: https://www.orange.ro/help/cum-pot-s-obin-o-amnare-a-plii-18

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată)

Nu (33)

Da (40)

55%

40 membri au votat cu DA

33 membri au votat cu NU

55% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!