Întrebare cu răspuns(uri)

Bonusuri pentru clienții cu mai multe abonamente

Credeți că ar fi util ca abonaților cu mai multe abonamente și servicii să li se ofere bonusuri suplimentare? Mi se pare util să existe așa ceva.

  • Răspunde
  • Distribuie această întrebare

Da, resursele și ofertele sa fie transparente și disponibile tuturor, pentru a nu mai exista situații când un abonat nou (la portare în Orange) primește mai multe resurse și un telefon la preț redus, fata de un abonat cu vechime mare în Orange și primește mult mai puține resurse și telefon mult mai scump, de vreo 5x, un mizilic.

Ți-a fost de ajutor acest răspuns? (poți vota o singură dată și doar dacă ești autentificat)

Nu (0)

Da (0)

0 membri au votat cu DA

0 membri au votat cu NU

0% utilizatori au considerat că acest răspuns este util

Alte răspunsuri

Din punctul meu de vedere nu ar fi vorba de "utilitate", mai degraba as spune o rasplata pentru faptul ca a avut incredere in acea firma si a decis sa faca mai multe abonamente la ei.
Ar fi bine ca firma sa aprecieze acei clienti care si-au demonstrat devotamentul ani la rand, devenind clienti fideli si sa le ofere mici recompense. Si nu ma refer neaparat la recompense in echipamente sau telefoane, ca ar fi costisitor la miii de abonati, dar poate fi si sub forma de resurse( mai multe minute, Gb, sms-uri in retea). Cu siguranta micile atentii vor fi apreciate si pe langa faptul ca vor ramane in continuare clienti fideli, vor transmite prietenilor, cunostintelor aprecierea primita din partea firmei si-i va determina sa vina alaturi de ei.
Din pacate acest lucru nu prea se intampla. :( Din cauza concurentei, batalia se da pe noii clienti, cautand noi metode cat mai atractive de a determina abonatii de la alte firme sa se porteze la ei. Si creaza abonamente preferentiale, cu resurse duble, dar uita cu totul de vechii clienti, cei fideli care si-au demonstrat devotamentul, care la fel de usor din lipsa unor alte beneficii, ar putea fi "orbiti" de ofertele mai bune de portare de la competitori.

Daca stati sa va ganditi exista asta. Uite, in familia noastra avem 7 abonamente la Orange: 6 de voce si unul de date. 3 sunt gestionate de mine si au fost portate acum 2 ani din Vodafone, celelalte 4 sunt gestionate de sotul meu si au o vechime de 18, 15 si respectiv 2 ani. Eu am bonus de net pentru vechime de 2 GB, numerele sotului meu au bonusuri mult mai mari, in concordanta cu vechimea. Suplimentar, pentru faptul ca are atatea abonamente, numerele gestionate de sotul meu au beneficiat si de o alta oferta (nu mai stiu daca era Family sau Share sau cum o chema) prin care aproape se dublau resursele la net pe unele abonamente. Partea proasta este ca nu sunt in mod evident anuntate ca atare si nu stim ca le primim si, si mai prost, unele bonusuri depind de capacitatea de negociere a fiecaruia si de operatorul la care nimereste. Daca ar fi utile? Cu siguranta, da! Mi-ar placea sa stiu clar: atata net in abonament, atata in plus pentru ca am x abonamente, atata reducere la echipamente pentru ca am vechime... As avea motive suplimentare sa raman in Orange, dincolo de calitatea serviciilor :-)

Da, aceste bonusuri ar fi bine-primite de către clienții Orange, dar și de către Orange ca firma. Primindu-le, oamenii ar face publicitate și am vorbi despre o evoluție și o siguranța a Orange-lui.

Eu sunt mulțumit și cu bonusul de vechime prin care mi se oferă trafic de internet suplimentar. Și la retenție datorita vechimii reușesc să negociez un abonament cu mai multe resurse.

Salut! Am observat că petreci timp în Comunitatea Orange, dar nu te-ai înscris încă.
Dacă te inscrii și devii membru, poți adresa întrebări în comunitate, poți să ajuți și tu alți membri și poți câștiga puncte, badge-uri și să te bucuri de multe alte beneficii!