anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu mai imi apar facturile

anca15
Începător

Din decembrie anul trecut scrie "A intervenit o eroare.Va rugam sa incercati mai tarziu" , si nu am mai vazut facturi, am crezut ca o sa se rezolve, dar acuma cred ca o sa ma trezesc cu cost suplimentar! Ca nu pot platii ce nu pot vedea!

3 Răspunsuri 3

Vio73
#StarMember

Salutare!

Poți trimite o sesizare din secțiunea Contact (Trimite-ne un mesaj):

https://www.orange.ro/contact/

Acolo, eventual trimiți și o captură de ecran (poză) cu eroarea/erorile întâmpinate.

Baftă!

DanielaH
Moderator

Anca, ești client Orange sau Orange Romania Communications? 

Putem ruga și noi colegii să verificee situația ta. Dacă vrei, ne poți trimite în mesaj privat numărul de telefon/ codul de abonat și adresa de e-mail asociată contului.

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Client OROC (fost Telekom Fix) cumva? Asa pare dupa interfata...

Ai incercat si din aplicatia My Orange (fara "Fix", in caz ca asta ai), si de pe site-ul web?

Ca idee, daca stii ca nu s-a consumat nimic in plus, poti lua ca referinta factura de pe luna trecuta, si poti incerca sa faci plata de aici. Eventual pui un pic in plus, cat sa acopere pentru eventualele diferente de curs valutar.

Client Orange