la 15-05-2024 06:30 PM - editat ultima oară la 21-05-2024 08:49 AM de DanielaH
Salutare… de ce nu pot accesa canalul ProTv ?!
la 20-05-2024 10:43 AM
@TonyN, s-a rezolvat situația? Ai reușit să introduci numărul în My Orange?
la 20-05-2024 08:16 PM
Da, am reusit intr-un final…initial m-am logat cu numarul de telefon asa cum mi -au sugerat cei de la serviciul clienti, dar nimic…ulterior am zis sa incerc cu adresa de e-mail si a functionat…
20-05-2024 08:21 PM - editat 20-05-2024 08:22 PM
Bine că sa rezolvat.
La mine funcționează indiferent dacă mă loghez cu numărul de telefon sau cu user/parola cont.
L-au activat operatorii Orange.
la 20-05-2024 08:31 PM
Cei de la Orange sunt foarte slab pregatiti pe acest serviciu…pacat.
la 20-05-2024 08:39 PM
Eu am reușit să-l activez prin serviciul clienți și a mers.
Însă în mod normal trebuia să avem acces la ProTV în mod automat.
La fel sa întâmplat și la serviciul 5G a trebuit să sun ca să-l activeze.
Nu știu dacă este doar la mine insa nici un beneficiu nu sa activat automat și a trebuit să sun ca să-l obțin.
Din păcate unele oferte nu le-au putut activa și mi-au oferit compensații.
In concluzie sunt multe probleme insa poate eu am fost mai puțin norocos.
la 21-05-2024 08:48 AM
Mă bucur că s-a rezolvat. Mulțumim pentru confirmare și te mai așteptăm în Comunitate.
la 20-05-2024 08:22 PM
Aveti idee daca merg intr-un Orange Shop si cer informații despre serviciul Orange Tv Go personalul de acolo au obligatia de a-mi oferi aceste informații?!
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor