anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Cum beneficiezi de serviciul Orange TV Connect?

IOanaF
Junior entuziast

Cum beneficiezi de serviciul Orange TV Connect activat pentru achiziționarea unui abonament de mobil? In aplicația My Orange serviciul este gol de conținut, orice pachet aș alege este contra cost, deși potrivit contractului ar trebui să fie gratuit un pachet mini de canale online. Orice canal aș alege din listă, scrie că nu sunt abonată.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune!

Începând cu data de 22 aprilie, clienții Orange Romania Communications vor putea accesa online canalele TV, în funcție de ofertă, și prin serviciul Orange TV Go folosind credențialele pe care le utilizau pentru Orange TV Connect.

Aplicația Orange TV Connect și site-ul tvconnect.orange.ro nu vor mai fi disponibile începând cu data de 15 mai 2024. Clienții vor putea urmări canalele TV cu Orange TV Go.

 

Vizualizare soluţie în postul original

19 Răspunsuri 19

teacher_
#StarMember

Salut! @IOanaF , urmărește pașii de mai jos, sau accesează linkul acesta 

 Cum îmi pot activa serviciul Orange TV Connect?

Pentru a avea acces la conținutul www.tvconnect.orange.ro și al aplicației Orange TV Connect, este nevoie să îți creezi un cont pe www.fix.orange.ro, iar orice modificare ulterioară a datelor tale se va face în acest cont. Crearea contului pe site-ul www.fix.orange.ro ne permite să identificăm utilizatorii care sunt clienți Orange Romania Communnications și să le putem oferi pachete de conținut gratuit sau la prețuri preferențiale.

Daca nu ai deja, primul pas este să îţi creezi cont www.fix.orange.ro.

Daca ai deja cont, accesează secţiunea Serviciile mele, pentru a te asigura ca ai activat Orange TV Connect. Toti aici poţi comanda pachete de acces la conţinut precum MUBI, Voyo sau PictureBox la tarife promoţionale pentru clienţii Orange. Din momentul achiziției, costurile abonamentelor lunare de acces la conținut se vor regăsi în factura ta pe care o primești de la Orange.

Apoi te autentifici de fiecare dată pe www.tvconnect.orange.ro, în aplicaţia Orange TV Connect sau la partenerii de conţinut cu credenţialele fix.orange.ro

Alte detalii, aici https://tvconnect.orange.ro/

IOanaF
Junior entuziast

Mulțumesc pentru răspuns

Am cont, am serviciul activat, doar că el este gol, ca să văd orice canal tv trebuie să  plătesc pachetul canaletv online, deși în contract este prevăzut că am un pachet mini cu 0,00 euro/lună, fără a fi explicat ce conține (oferta telefonică era că văd programe prin TV Connect, fără a-mi spune că sunt mini sau maxi). Am vorbit cu vreo 10 persoane, de la diverse compartimente, cei de la tehnic (după setări și resetări) spun clar că nu e o chestiune tehnică, așa e serviciul activat la mine, gol, doar cu numele, iar la comercial și/sau contractare evită să-mi spună concret ce cuprinde pachetul acela mini de 0 euro pe lună și imediat mă redirectionează la tehnic sau, mai nou, la online, unde programul este doar de luni-vineri  de la 9 la 18, iar ieri la 18,05, după alt apel de-al meu și 2 redirecționări, a intrat robotul. Ceea ce mă deranjează și mai tare, pe lângă eschivele celor de la comercial, este faptul că mi-au deschis reclamație, tot cu titlul tehnic, din nou cineva de acolo m-a redirecționat la comercial, unde imediat s-a întrerupt conversația, nu m-a mai sunat nimeni, iar a doua zi reclamația a fost închisă....

Ideea este că acest serviciu TV Connect este un al doilea, oferit pentru achiziționarea serviciului mobil, până atunci având doar TV, internet și voce fix (de care nu pot să scap... altă  chestiune). În contul meu, am două servicii TV Connect, unul cu conținut, unul fără. Mobilul nu este pentru mine, eu având deja orange de 20 ani, așa că mă bucurasem de oferta aceasta de mobil plus TV Connect pentru altcineva. Se pare însă că e un impediment...

Îmi pare rău pentru situația ta. Sunt sigur că e o chichiță care te împiedică să poți folosi aplicația asta. Te rog să citești din linkul de mai jos, la secțiunea help, tot ceea ce ține de Orange TV Connect. Sunt sigur că e ceva tehnic. Poate reușești să depistezi unde e neregula, pentru că tu știi cel mai bine ce opțiuni sau pachete ai.   https://tvconnect.orange.ro/help

IOanaF
Junior entuziast

Am ajuns să deslușesc ce e pe link, singură, apoi mi s-a confirmat de către ei, iar finalul este că nu știu nici ei, mă pun să aștept și nu mă mai caută nimeni. În contract îmi apare „Pachet mini” la Orange TV Connect, iar doamnele de la comercial se contrazic: ba că nu mai există acest pachet (deși îmi  apare în contractul încheiat în martie 2023), ba că există 20 de canale, dar tehnicul trebuie să rezolve. Iar tehnicul: nouă nu ne apare în sistem... dar eu nu am contractat nici cu tehnicul nici cu alt departament, ci cu Orange Romania Communications, pentru mine nu prezintă importanță cine din ORC rezolvă, ci că societatea nu îmi prestează un serviciu contractat, pe care îl plătesc.

DanielaH
Moderator

@IOanaF, s-a rezolvat situația?

IOanaF
Junior entuziast

Nu s-a rezolvat pentru că nu m-a mai căutat nimeni (asistența a fost închisă, nici nu mai apare în istoric) și nici eu nu am avut timp să revin cu telefonul. O să îmi fac timp probabil în zilele următoare și voi reveni cu rezultatul aici. Mulțumesc!

IOanaF
Junior entuziast

Nu s-a rezolvat nici astăzi. Din nou mi s-a închis cererea de asistență fără să se rezolve și fără să mă mai caute nimeni.... dezamăgitor, frustrant, enervant etc.....

Ioana, îmi pare foarte rău că nu s-a rezolvat încă. Putem ruga și noi colegii de la Orange Romania Communications să verifice situația ta. Trimite-ne, te rog, în mesaj privat (la mine) codul de abonat și un număr de telefon. Mulțumim.

DanielaH
Moderator

Ioana, s-a rezolvat?

IOanaF
Junior entuziast

DanielaH, da, în sfârșit!... De câteva zile urmăresc și pare că e în regulă acum. Nu era activată din sistem opțiunea serviciului, deși era prevăzut în contract. Mulțumesc pentru suport și interes!

Mă bucur mult. Mulțumim pentru feedback! Te mai așteptăm în Comunitate.

Scuze Ioana ca întreb,cam târziu dar intimpin aceeiasi situație,ce înseamnă,,din sistem"

IOanaF
Junior entuziast

”din sistem”, adică atunci când au configurat contul meu, nu au bifat toate serviciile conform contractului, cele despre orange tv connect rămânând neincluse. Din această cauză, cei de la tehnic nu puteau să repare nimic, pentru că ei se încadrează în limitele stabilite de cei care mi-au încheiat contractul și configurat contul, în cazul meu, nefiind configurat cu toate beneficiile contractuale. De o vreme nu am mai intrat, dar a mers. Contează mult și cu cine discuți la telefon despre problemă: unii sunt foarte evazivi și neaplecați în soluționarea problemei cu care sunt solicitați, alții, deși vor, nu își dau seama care este problema, iar alții se pricep și caută până găsesc. Chestiune valabilă oriunde 🙂.

Mulțumesc mult Ioana am să lncerc și eu