anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate activare opțiune cadou 6 euro 28 zile

alterego
Explorator

Salutare,

înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?

Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...

73 Răspunsuri 73

Intra in browser cont my Orange și activează.

nu se activează

Am înțeles acest lucru dar mă refeream că nu are legătură cu iOS.

N-are legătură cu nimic... am încercat toate variantele posibile și imposibil... pur și simplu nu merge...

Sa înțeleg că ai mutat Nr in alt cont acum că numărul nu mai este in perioada de gratie.

J0nna5s
Junior entuziast

IMG_1137.jpeg

Iată din regulamentul de eligibilitate,se pare ca nu ești eligibil!? 

J0nna5s
Junior entuziast

Bineînțeles că și eu nu sunt eligibil,trebuie să descoperi de ce!?

Nu e vorba despre eligibilitate... premiul a fost alocat dar nu poate fi alocat... culmea e că înainte de aceasta a fost tot o opțiune de acest fel, dar noua opțiune nu a mai vrut să se activeze...

arsradu
#StarMember

A fost un bug specific de login, pe IOS. Dupa ce jucai jocul, te punea sa te loghezi din nou. Si nu trecea de pasul asta. Pare ca s-a rezolvat intre timp.

Din pacate, nu pot reproduce problema cu optiunile pentru ca mie imi da in continuare doar cele doua bonusuri (900 min sau 90GB). Dar macar login-ul pare sa mearga acum.

Client Orange

alterego
Explorator

14mai 2024, problema persistă

Îmi pare rău. Din păcate nu putem ajuta aici, în Comunitate, decât dacă avem numărul de telefon. Altfel îți recomandăm să aștepti soluționarea situației în urma tichetului deschis.

@J0nna5s, dacă situația mai este de actualitate și la tine, ne poți trimite numărul de telefon în mesaj privat și verificăm punctual cu colegii care se ocupă de campanie.

@DanielaH au promis că în 48 de ore voi primi un răspuns... termenul a trecut și toată lumea tace iar problema e tot nerezolvată... e un bug greu de identificat se pare... sau sunt mai multe... adică bugs... poate avem nevoie de... Bugs Bunny... 😀

alterego
Explorator

In urma solicitarii transmise, va comunic faptul ca, pentru a obtine asistenta si mai multe informatii legate de campania “BonusPocus”, este necesar sa adresati intrebarile direct pe chat-ul din aplicatia My Orange.

 

Colegii va vor oferi informatiile necesare si vor gasi o solutie pentru solicitarea dumneavoastra.

 

Pe viitor ne puteti contacta ca si in cazul de fata, prin intermediul paginii noastre de internet, sau prin apel la Serviciul Clienti la numarul 300 respectiv 0374300300 daca sunteti in roaming.

 

O zi frumoasa si numai bine!

J0nna5s
Junior entuziast

Caută un sim activ și trece-l în cont,apoi activează opțiunea!

N-ai altă soluție ! Sau încarcă cu 4€,cu 1 ,2 sau 3€ nu se prelungește perioada activă!