anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitate activare opțiune cadou 6 euro 28 zile

alterego
Explorator

Salutare,

înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?

Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...

73 Răspunsuri 73

J0nna5s
Junior entuziast

Poate găsim un moderator să se informeze și să ne ajute! Ar fi și cazul căci  timpul de activare a opțiunii scade!

Buna,

Ai incercat sa aloci numărul unui alt cont și să încerci din acel cont.

J0nna5s
Junior entuziast

Ne aude,vede cineva să intervină!?

Ne-aude ecoul...

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Este într-adevăr un bug care se manifestă pe telefoanele iOS. Situația este în atenția colegilor noștri care lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru înțelegere.

@DanielaH se manifestă peste tot... chiar acum am verificat cu un coleg de-al dumneavoastră... am încercat totul, dar tot ce se putea face omenește posibil și efectiv butonul alege nu activează nimic... nici pe Android, nici pe iOS, nici pe browser în Windows 11 (Crome, Mozilla, Edge, Arc)... zero rezultate...

Mulțumim pentru feedback. Îl vom transmite colegilor.

Pentru iOS vă rugăm să faceți un update de aplicație la versiunea 10.3.3.

J0nna5s
Junior entuziast

Am iOS 17.4.1,cred ca după noua rundă piñata s-a produs eroarea! 
Repari ceva și strici altceva,asta e !

Eu tocmai ce am activat oferta pe android fără probleme.

Posibil probleme legate de anumite conturi.

Screenshot_2024-05-13-11-54-13-954_com.orange.contultauorange-edit.jpg

Am încercat din nou crezând că s-a rezolvat dar nu merge... tot de pe android...

Mai mult ca sigur este o problema legata de cont de exemplu eu as putea activa opțiunea numărului tau din contul meu.

Așa am făcut când din contul soției nu se putea activa opțiunea.

Am transferat Nr ei în contul meu și am activat optiunea

Din 7 mai numărul a intrat în perioada de grație și nu mai poate fi mutat în alt cont...

Mulțumesc de informație nu cunoșteam acest aspect.

J0nna5s
Junior entuziast

Faptul ca numărul a intrat în perioada de grație este cauza,de aceea nu poți activa,ceea ce cred ca va rămâne până vei reîncărca! Așa cum mi-a răspuns de la 300!

Bat câmpii cu grație... eu am încărcat cu opțiunea de 1 euro așa cum mi s-a sugerat și tot nu se poate activa... am solicitat diminuarea facturii pentru abonament cu suma corespunzătoare. Și oricum cu altă ocazie, număr de telefon aflat în perioada de grație s-a putut activa opțiunea.