la 09-05-2024 11:23 AM - editat ultima oară la 09-05-2024 12:16 PM de DanielaH
Salutare,
înainte de a posta am căutat prin postările din comunitate un răspuns dar nu am găsit așa că am decis să mă fac de cacao și să întreb aici: s-a mai confruntat cineva cu imposibilitatea de a nu putea activa opțiunea cadou 6 euro 28 zile câștigată ca premiu la BonusPocus?
Pur și simplu apeși butonul Alege și nu se întâmplă nimic...
la 12-05-2024 11:11 AM
Poate găsim un moderator să se informeze și să ne ajute! Ar fi și cazul căci timpul de activare a opțiunii scade!
la 12-05-2024 11:36 AM
Buna,
Ai incercat sa aloci numărul unui alt cont și să încerci din acel cont.
la 13-05-2024 09:58 AM
Ne aude,vede cineva să intervină!?
la 13-05-2024 09:59 AM
Ne-aude ecoul...
la 13-05-2024 10:24 AM
Salut tuturor!
Este într-adevăr un bug care se manifestă pe telefoanele iOS. Situația este în atenția colegilor noștri care lucrează la remedierea ei. Mulțumim pentru înțelegere.
la 13-05-2024 10:26 AM
@DanielaH se manifestă peste tot... chiar acum am verificat cu un coleg de-al dumneavoastră... am încercat totul, dar tot ce se putea face omenește posibil și efectiv butonul alege nu activează nimic... nici pe Android, nici pe iOS, nici pe browser în Windows 11 (Crome, Mozilla, Edge, Arc)... zero rezultate...
13-05-2024 10:32 AM - editat 13-05-2024 10:44 AM
Mulțumim pentru feedback. Îl vom transmite colegilor.
Pentru iOS vă rugăm să faceți un update de aplicație la versiunea 10.3.3.
la 13-05-2024 10:51 AM
Am iOS 17.4.1,cred ca după noua rundă piñata s-a produs eroarea!
Repari ceva și strici altceva,asta e !
la 13-05-2024 11:56 AM
Eu tocmai ce am activat oferta pe android fără probleme.
Posibil probleme legate de anumite conturi.
la 13-05-2024 11:57 AM
Am încercat din nou crezând că s-a rezolvat dar nu merge... tot de pe android...
la 13-05-2024 12:25 PM
Mai mult ca sigur este o problema legata de cont de exemplu eu as putea activa opțiunea numărului tau din contul meu.
Așa am făcut când din contul soției nu se putea activa opțiunea.
Am transferat Nr ei în contul meu și am activat optiunea
la 13-05-2024 12:27 PM
Din 7 mai numărul a intrat în perioada de grație și nu mai poate fi mutat în alt cont...
la 13-05-2024 12:29 PM
Mulțumesc de informație nu cunoșteam acest aspect.
la 13-05-2024 01:10 PM
Faptul ca numărul a intrat în perioada de grație este cauza,de aceea nu poți activa,ceea ce cred ca va rămâne până vei reîncărca! Așa cum mi-a răspuns de la 300!
la 13-05-2024 01:12 PM
Bat câmpii cu grație... eu am încărcat cu opțiunea de 1 euro așa cum mi s-a sugerat și tot nu se poate activa... am solicitat diminuarea facturii pentru abonament cu suma corespunzătoare. Și oricum cu altă ocazie, număr de telefon aflat în perioada de grație s-a putut activa opțiunea.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor