anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Imposibilitatea adăugării serviciilor în aplicația my orange

Alexandra4
Începător

 Îmi apare asta de câte ori încerc să adaug serviciile. 

C9B7479D-8AB1-4B41-9FE2-1F2A37AAEF6B.jpeg

5 Răspunsuri 5

delfinas
#StarMember

Alexandra, bun venit in Comunitate!!!

Încearcă să folosești My Orange varianta desktop, poate de acolo merge.

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Dacă nu reuşeşti nici de pe varianta desktop, te sfătuiesc să le scrii din secţiunea Contact, fiind logat în My Orange, mai jos în pagină, unde scrie ,,Trimite-ne un mesaj", alegând o categorie de acolo :

https://www.orange.ro/contact/

De regulă, sunt destul de promţi de aici!

Succes!

 

DanielaH
Moderator

@Alexandra4, ești client Orange sau Orange Romania Communications? Ai folosit înainte aplicația My Orange Fix?

 

Da, am folosit înainte când era Telekom.

DanielaH
Moderator

Aplicația My Orange Fix a devenit My Orange. Dacă ai avut inregistrate adresa de e-mail și parola în contul My Orange Fix, contul existent a rămas activ, nu este nevoie să reintroduci serviciile.

Uite aici un topic cu mai multe detalii care sper să te ajute. Te așteptăm să ne spui dacă ai rezolvat.