la 10-04-2024 06:09 AM - editat ultima oară la 10-04-2024 09:04 AM de DanielaH
Buna ziua!
Îmi puteți explica un caz un pic mai straniu ce se întâmplă de la voi, Orange?
Din contul meu my Orange mi-au dispărut 4 numere de telefon pe care eu le administram fara că eu sa le șterg și fără că cineva sa fi avut Acces la contul meu.
Cum e posibil așa ceva?
Și nu,nu s au portat in altă rețea sau și au făcut abonament la yoxo
Aștept răspuns
la 10-04-2024 09:24 PM
Ii ceri să-ți arate că oferta este dezactivată.
la 10-04-2024 09:28 PM
Ne am certat un pic și oricum nu o să recunoască adevărul și nici nu o să dorească să sa mi arate ,așa că aș fi vrut să aflu din alta parte mai sigur.
10-04-2024 09:31 PM - editat 10-04-2024 09:32 PM
Din păcate nimeni altcineva nu îți va putea oferi informațiile având în vedere că nu ești titularul cartelei.
Nu mai ești administratorul numărului.
la 10-04-2024 10:50 PM
Imi pare rau pt experienta ta, dar, din pacate, asa e firea umana. Pentru a castiga cat de putin, unii oameni calca pe cadavre, renunta la prieteni(i).
Din pacate, nu poti sa mai ai acces la datele acelui numar si nici sa dezactivezi optiunea, daca nu esti posesorul sau. "Prietenul" si-a calculat bine miscarea.
Ia-o ca pe o experienta si lectie de viata si fii mai precaut pe viitor in privinta "prietenilor".
la 10-04-2024 07:30 AM
@dancaliniuc: Dacă ai făcut vreo modificare pe numărul pe care este contul deschis (de exemplu trecere la abonament dinspre PPY sau invers), atunci de acolo este cauza. Nu dispare contul, dar se resetează.
Verifică totuși pe ambele variante (atât web cât și aplicație) pentru că s-ar putea să nu fie identică situația. Pe varianta web îți vor apărea, dar în app uneori pot apărea nesincronizări. Te așteptăm cu actualizări.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor