la 22-02-2024 03:03 PM - editat ultima oară la 22-02-2024 03:11 PM de DanielaH
astazi m-a sunat un numarul +40(374) 747 212 cred ca este un numar fix, dar nu stiu cine m-a sunat, daca aveti idee daca e numar de contact sau ceva, cand dau sa il sun linie ocupata de 2 ore.
la 01-03-2024 04:36 PM
Salut din nou!
Ne cerem scuze pentru răspunsul anterior și vă mulțumim pentru înțelegere.
Numărul este de la Orange și aparține unui departament de achiziții/ ofertare. Este folosit de către un "dialer", împreună cu alte numere de aceeași formă (03747472xx).
22-02-2024 06:48 PM - editat 22-02-2024 06:57 PM
Eu am si prepay și am fost apelat pentru oferta "aleator".
Cartela prepay avea cont separat fara nici o conexiune cu mine (aparține unui membru familie) .
Eu vorbesc din experiența proprie oferta era de 3 euro dar i-am spus sa refuze pentru că nu am încredere în ofertele telefonice.
la 22-02-2024 07:12 PM
Ai fost apelat pentru că ai abonament și da, ți se poate face și o ofertă de trecere a PPY la PPD. Dar apelul nu a fost dedicat pentru fidelizarea PPY-ului.
22-02-2024 07:18 PM - editat 22-02-2024 07:22 PM
Nu are nici o legătură cu abonamentul.
Eu nu mai comentez, aici nu avem un dialog ci mai degrabă sunt răspunsuri automate.
la 22-02-2024 09:47 PM
Costele, chiar dacă nu vei argumenta, răspunsul următor nu l-am inventat eu. Am întrebat pe cei de la Serviciul clienți "de ce nu sunt ofertat având PPY?". Răspunsul lor a fost: "Nu figurați în baza de date, cei de la ofertare având situația exclusiv a abonaților. Dar, dacă doriți o ofertă de abonament, solicitați una, urmând a fi ulterior contactat pe numărul PPY pentru acea ofertă". Dacă s-a schimbat ceva de vreo 2 ani... nu știu, dar în cazul meu aceasta a fost explicația. Acum în privința ta crezi ce vrei. Nu e nevoie să fi ca Lăpușneanu. Nu am de gând să conving pe nimeni. Noapte liniștită.
22-02-2024 10:08 PM - editat 22-02-2024 10:18 PM
Nu ți-a cerut nimeni sa convingi pe cineva.
Răspunsurile mele au avut la bază informații sigure de la membri familiei.
Clienții prepay sunt sunați pentru a trece la abonament prin prezentarea unor oferte cu un preț mult mai mic decât cel afișat online.
"Suntem de acord să nu fim de acord"
O seară plăcută.
la 01-03-2024 04:36 PM
Salut din nou!
Ne cerem scuze pentru răspunsul anterior și vă mulțumim pentru înțelegere.
Numărul este de la Orange și aparține unui departament de achiziții/ ofertare. Este folosit de către un "dialer", împreună cu alte numere de aceeași formă (03747472xx).
la 01-03-2024 04:54 PM
Deci in concluzie am avut dreptate.
la 01-03-2024 04:57 PM
Da, ai avut dreptate. Scuze încă o dată. Mea culpa 😥.
la 25-03-2024 11:37 AM
Buna Daniela,
Colegii vostri sunt neseriosi. Am apelat saptamana trecuta serviciul orange pentru a transmite o nemultumire respectiv inchiderea abonament si mi s-a spus ca voi fi sunat pentru o discutie. De atunci am primit de doua ori apeluri de la acest numar ca niste beep-uri, fix cat am clipit si s-a oprit. E o tehnica probabil pentru a spune ca nu a raspuns clientul si situatia sa ramana nerezolvata. Ma puteti ajuta cu o verificare ori sa transmiteti va rog sa fie mai seriosi?
Multumesc mult!
25-03-2024 11:45 AM - editat 25-03-2024 11:55 AM
Salut, @CRD! Mulțumim pentru sesizare și detalii. Sigur, le vom transmite colegilor noștri.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor