anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

YOXO sau cum suport-ul te paseaza dintr-o parte in alta.

theaztec
Junior

Salutare,

Recent am trecut de la un abonament Orange la YOXO pentru ca ofera varianta de 5G si care este mai ieftin.

Problema este ca lipseste 5G-ul, care trebuie activat de cineva de la YOXO doar ca nu te poate ajuta nimeni.

Pe pagina lor de contact: (am scos link-ul ca sa nu fie spam, am si print screen) iti este specificat ca poti suna la 300 sau 0374300300 in caz ca ai probleme si de aici prima surpriza.

Nu poti suna la numerele mai sus mentionate direct de pe numarul YOXO pentru ca ce sa vezi, sunt tarifate cu 0.05 eur / apel, iar pe YOXO nu ai credit.

Am fost si intr-un Orange Express si nu au cum sa ajute.

Am sunat de pe un numar prepay orange si cand intr-un final am dat de cineva, surpriza 2 toata lumea ridica din umeri si zice ca nu au ce sa faca, ba mai mult nu stiu ca 300 si 0374300300 sunt prezente pe pagina de contacat yoxo.ro.

Toata lumea te trimite la yoxo de parca nu fac parte tot din Orange.

Si da, am incercat sa iau legatura prin chat-ul din aplicatie cu cineva, doar ca timpul trece si nu raspunde nimeni sau daca raspunde cineva dureaza o vesnicie.

P.S. da sunt in aria de acoperire 5G, da am telefon 5G.

Sper ca stie cineva alta modalitatea de a intra in contact cu cineva.

 

15 Răspunsuri 15

Azi am sunat din nou la 300 si... surpriza! Desi un consultant mi-a zis acum jumatate de an c mi-a activat 5G pe cont, nu era asa. Azi am dat de o consultanta binevoitoae si priceputa, intr-un minut s-a rezolvat cazul, acum 5G. Cu toate astea, nu vad o schimbare radicala, telefonul se misca la fel, ceea ce ma cam asteptam. Probabil se vede o diferenta cand descarci un fisier mare, dar pentru navigare normala si streamng video, merge si 4G+. 🙂