anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Yoxo - optiunea Schimba card nu functioneaza

UsernameOrigina
Începător
Mi-am reinnoit cardul la banca.
Am incercat deja de 2 ori sa schimb cardul in aplicatia Yoxo.
De fiecare data am primit mesajul ca totul a mers perfect si ca se va folosi pentru plata cardul nou. In mod evident, asta este o minciuna.
In aplicatia Yoxo apare tot cardul vechi, care este deja blocat.
Mi-a fost emisa factura pentru luna curenta. Plata a esuat, pentru ca in aplicatie este tot cardul vechi, care este blocat.
Nu reusesc in nici un fel sa schimb cardul vechi cu cel nou.
1 Soluţie acceptată‚

Cardul se poate inlocui din aplicatia Yoxo de pe telefon de la meniul Facturi->Cardul meu. Nu gasesti niciunde aceasta informatie, am cautat de prost dupa ea.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

FLo1
#StarMember
@UsernameOriginal: Bun venit în Comunitate. Dacă nu reușești să înlocuiești cardul confom ”sfaturilor” binevoitoare ale dezvoltatorilor aplicației (vezi https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-yoxo/ ) atunci poți încerca o reinstalare a aplicației. Cu multitudinea de update-uri din ultima perioadă, a fi la zi cu aplicația este un ordin, nu o rugăminte. Dacă nu, atunci doar ”specialiștii” din ograda Orange te vor rezolva. Sau te vor lămuri să cauți alternative la Yoxo.

UsernameOrigina
Începător
Dupa cateva ore de la esuarea platii, am primit SMS de la banca - plata a fost in sfarsit efectuata. Totusi, in aplicatia Yoxo apare in continuare cardul vechi.

FLo1
#StarMember
E bine că cel puțin banca nu te-a blocat și ai efectuat plata. Rămâne acum ca și Orange să se sesizeze și să prelucreze solicitarea cu celeritate și seriozitate. Altfel, vei avea o distracție cu... repetiție.

DanielaH
Moderator
@UsernameOriginal, ai reușit să salvezi cardul nou în aplicație? E totul în regulă?

@FLo1: link-ul pus de tine deja nu mai este valabil...

Cardul se poate inlocui din aplicatia Yoxo de pe telefon de la meniul Facturi->Cardul meu. Nu gasesti niciunde aceasta informatie, am cautat de prost dupa ea.

FLo1
#StarMember
@crististreulea: Conținutul unui site se mai schimbă. Ce să mai spun/scriu acum dacă pe site-ul www.Yoxo.ro nu mai găsesc nici eu informația? Ghinion? Poate te ajuntă o căutare în cadrul Comunității. Au fost de curând topicuri similare. Dacă ți se pare că ceva nu e ok la vreun mesaj pe care-l citești într-un topic, ai la îndemână (în colțul din dreapta jos al mesajului o opțiune de ”Raportează conținutul”. Folosește-o oricând consideri ceva neadecvat, iar Orange va știi ce este de făcut.

@FLo1: știu că se schimbă, era doar o constatare, nu o critică adusă la mesajul tau :) Mirarea mea era că după doar 8 luni deja au modificat un link, "îmbunătățesc experiența". La help găsești toate prostiile, nu știu detalii utile cum ar fi înlocuirea cardului de plată.

FLo1
#StarMember
@crististreulea: Te-am înțeles. De exemplu eu nu am înțeles încă de la început structura site-ului www.yoxo.ro cu o singură pagină într-o continuă derulare și nu foarte intuitiv. Totuși, pentru că actualizarea help-ului lasă de dorit (atât yoxo cât și Orange), la ordinea zilei (mai de actualitate și cu variante mai multe) rămân discuțiile din Comunitatea Orange.

DanielaH
Moderator
Salut tuturor și mulțumim pentru feedback! Pagina https://www.yoxo.ro/help/cum-pot-sa-imi-sterg-cardul-din-aplicatia-orange-yoxo/ este din nou funcțională @crististreulea, vom marca noi răspunsul tău ca soluție pentru a fi de folos și altor utilizatori.