anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Valabilitate opțiuni YOXO

Trixen_old
Cunoscător
Am un abonament YOXO de 20gb. Am plecat în concediu in Grecia așa că am activat opțiunea de 100GB, care îmi oferă acces în roaming. Aș fi schimbat și abonamentul, dar trebuia să aștept cam 5 zile până se trecea la noul abonament, iar eu plecam atunci.
Toate bune și frumoase, dar am văzut că după cele 5 zile, in Grecia fiind încă, accesul în roaming a fost dezactivat. Am contactat suportul tehnic și mi-au confirmat ceea ce citisem deja, că la activarea pachetului de baza (scadența facturii standard), opțiunile sunt dezactivate.
Deci am platit 100gb pentru 5 zile și mai trebuie sa fac același lucru pentru încă 4 zile!?
Să presupunem că în loc de 5 zile aveam doar o zi acces în roaming, apoi trebuia să îl plătesc din nou. Tehnic era fix același scenariu.
Numai mie mi se pare nedrept și frustrant? Da, scrie. Orange s-a acoperit poate din punct de vedere legal. Dar oare practica aceasta comercială în care valabilitatea nu este de 30 de zile așa cum scrie, ci de până la 30 de zile in funcție de data de facturare este ok? Nu este ca și cum aș putea să îmi schimb data de facturare pentru a putea sa îmi acopăr câteva zile de concediu. Nu îmi pot schimba data fără întrerupere de contract.
În afara de a mă frustra, oare există variante de a rezolva această problemă? Nu neapărat acum, punctual, pentru mine, cât pentru a schimba abordarea companiei. Mi-e imposibil să cred că sunt singurul in situația asta și, la cât de nervos sunt acum, vreau doar să îmi iau cele 5 abonamente plus servicii fixe și să plec oriunde altundeva.
Măcar la Vodafone nu am avut problema asta. Opțiunile sunt opțiuni, iar tarifele de roaming pentru zonele non-SEE sunt decente (fata de cei 10.7Eur/MB ai Orange, spre exemplu).
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune 😄

Începând cu data de 23 mai 2023 opțiunile top-up 50/100/150 GB + Roaming disponibile clientilor Yoxo vor avea valabilitate 30 zile din momentul activării.

Această modificare nu se aplică și clientilor cu vechile planuri tarifare (20/60/100).

Mai multe detalii aici.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

DanielaH
Moderator
@Trixen, îți înțeleg frustrarea și îmi pare rău pentru situația prin care treci. Vom transmite feedbackul tău colegilor noștri.

Trixen_old
Cunoscător
@DanielaH: îți mulțumesc pentru feedback. Mă îndoiesc că se schimbă ceva acum, cât sunt încă în concediu, însă aștept să văd o rezolvare de acum înainte pentru că problema este una pentru toți clienții YOXO. Nu am pus problema de bani, nu am comentat nici că este mult, nici că este puțin. E doar un scenariu pe care bunul meu simț nu îl poate înțelege. Mă aștept să am o variantă care îmi permite să plec din scurt in concediu și să îmi acopere nevoile de comunicare fără întrerupere. Spre exemplu, să plătesc o opțiune proporțional cu perioada din abonament rămasă, cu posibilitatea de a o reînnoi automat o dată la reînnoirea pachetului de bază. În orice caz, experiența m-a învățat: avem cinci telefoane dual SIM și abonamente sau prepay în toate rețelele din Romania. Suntem acoperiți acum, orice ar fi.

DanielaH
Moderator
Colegii noștri care se ocupă de YOXO îți mulțumesc pentru feedback și te asigură că vor ține cont de părerea ta. Momentan nu vom putea schimba nimic din punct de vedere al modului în care funcționează opțiunile, dar vom încerca să facem comunicarea mai clară pe site astfel încât să se înțeleagă mai bine că perioada de valabilitate a opțiunilor de GB net este aceeași cu cea a abonamentului. Mulțumim încă o dată și concediu plăcut în continuare.

Trixen_old
Cunoscător
Îți mulțumesc pentru informație. Pentru a nu bate apa in piuă fără sens, îmi permit să trag linie și să fac câteva mențiuni. Nu voi continua să răspund decât dacă mi se solicită în mod expres acest lucru: 1. Problema este doar parțial de comunicare și ține mai mult de practica comercială: modul prin care nu există o soluție tehnică și nici bunăvoință pentru corecția manuală pentru a acoperi situația menționată (opțiunile sunt suprascrise de pachetul de bază, deci pentru roaming mi se cere să plătesc de două ori dacă reînnoirea pachetului de bază are loc în intervalul in care sunt plecat) mi se pare lipsit de bun simț. Client fiind, nu pot face nimic să nu plătesc de două ori, deci sunt constrâns - să nu zic înșelat. 2. Pe măsură ce folosesc YOXO, descopăr tot mai multe probleme. Spre exemplu, am ajuns să am patru conturi și trei abonamente diferite și devine tot mai greu de gestionat. Nu pot refolosi un cont existent pe care am închis un abonament pentru a face un altul cu un alt număr. Problema persistă de un an și jumătate, ceea ce îmi arată o lipsă de interes pentru rezolvare. 3. Este foarte dificil de obținut suport tehnic pentru YOXO. Conceptul de suport prin messenger e bun, dar dacă nu ai acces la aplicație, nu poți intra in cont sau dacă este vreo situație urgentă devine o problemă în sine - nimeni nu te poate ajuta. 4. Trecerea de la un abonament la altul se poate face exclusiv la scadență. Sunt ok să trec la un abonament mai mare oricând cu obligativitatea de a reînnoi cel puțin încă o lună la același preț, poate chiar să plătesc de la început asta (ar putea constitui chiar soluția la problema de la care am plecat cu acest topic) Mai aveam și alte supărări, dar nu mai are sens. Cum ziceam și mai devreme, iau serios în calcul să mă portez și să plec. Nu credeam să ajung să zic asta despre Orange dar... Dezamăgirea vine cu pași repezi, din păcate.

FLo1
#StarMember
@Trixen: regret situația ta, dar astfel de analize(strict personale, pt că la Orange nu-i pasă de ele) ți le faci pe ANI DE ZILE în avans. 1. Am renunțat la abonament cu aproape 20 de ani vechime pentru că nu mai aveam roaming asigurat gratuit și resurse grămadă de nu le foloseam. 2. Am ales prepay pt că e cel mai flexibil. 3. Nu am ales YOXO pt că e rentabil național, în roaming e varză. Detaliile cu yoxo le știi mai bine decât mine. 4. Nu vreau abonament în roaming pentru că nu am plimbări regulate, 1-2 anual, deci prepay-ul e cel mai bun. Abonamentul m-ar pune să plătesc 52 de săptămâni ceea ce consum eventual 2-3 săptămâni. 5.Despre terți: În cazul meu, Vodafone în Franța se conectează obligatoriu prin rețeaua FSR, o rețea de kko și numai cu probleme de când am ajuns, atât ca voce(apel) dar și ca date (internet), deși în alți ani a funcționat fără reproș. Cu Orange, prin Orange France nu am probleme nici în acest moment.... când scriu din roaming. RDS e strict pe cenți în roaming, iar Telekom... Doamne ajută-le! .... și totul pentru 2-3 activări de 4€ și una de 10€ ....într-un an de zile, pe un număr prepay utilizat zilnic, chiar și pentru inițiere de apeluri. PS: Relaxarea e mai bună în vacanță fără telefon în preajmă. Deci bucură-te cât mai poți de zilele de vacanță.

DanielaH
Moderator

Salut tuturor!

Venim cu vești bune 😄

Începând cu data de 23 mai 2023 opțiunile top-up 50/100/150 GB + Roaming disponibile clientilor Yoxo vor avea valabilitate 30 zile din momentul activării.

Această modificare nu se aplică și clientilor cu vechile planuri tarifare (20/60/100).

Mai multe detalii aici.

András
Junior entuziast

Salut Daniela!

Vesti bune intradevar, insa eu personal nu inteleg dublu standardul aplicat de Yoxo pentru clienti vechi si noi. Prima data cu 5G, acum cu valabilitatea optiunilor.

Parca nu este ceva de apreciat ca cei cu abonamentele vechi au sustinut Yoxo din prima zi. 

Toate bune,

András