la 26-05-2023 11:03 AM
Salutare! De astazi sunt client yoxo, iar intrebarea mea este daca mai trebuie ceva facut la abonamentul vechi orange, pentru a nu continua sa ma factureze
26-05-2023 11:21 AM - editat 26-05-2023 11:22 AM
Salut,
Trecerea la Yoxo o poti face doar la final de abonament, in afara perioadei contractuale. Daca ti-a acceptat abonamentul nou Yoxo, atunci iti inchide automat vechiul abonament - nu mai ai nimic de facut in acest sens.
E posibil sa primesti o factura finala cu ceva de plata (plati pe mobil, servicii cu suprataxa, depasiri de consum, etc), dar abonamentul vechi se inchide.
In concluzie, esti in siguranta. 🙂
la 26-05-2023 11:14 AM
@xAditza: Bun venit în Comunitate. Poți detalia ce anume a fost facturat și nu ar fi trebuit? Sau este necontractual? După închiderea abonamentului vei mai primi cel puțin o factură cu ultima situație aferentă costurilor efectuate în luna respectivă. Numai bine.
26-05-2023 11:21 AM - editat 26-05-2023 11:22 AM
Salut,
Trecerea la Yoxo o poti face doar la final de abonament, in afara perioadei contractuale. Daca ti-a acceptat abonamentul nou Yoxo, atunci iti inchide automat vechiul abonament - nu mai ai nimic de facut in acest sens.
E posibil sa primesti o factura finala cu ceva de plata (plati pe mobil, servicii cu suprataxa, depasiri de consum, etc), dar abonamentul vechi se inchide.
In concluzie, esti in siguranta. 🙂
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Bd. Lascar Catargiu nr.47-53, Europe House, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor
@Orange Romania Communications S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 427320
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/8926/1997,
Sediu social: Bucureşti Sectorul 1, Calea VICTORIEI, Nr. 35
Certificatul Tip de furnizor