anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Problema plata factura YOXO

Marcelstancu
Junior
Astăzi mi-a fost anulată plata facturii la YOXO, am mai încercat de câteva ori însă aceeași eroare o întâmpinam “eroare de sistem…”. In final, mi-au fost luați un număr de 7 tranzacții de pe card iar factura tot neplătită apare. Cum pot rezolva problema cu factura neplătită și banii se pot recupera?
13 Răspunsuri 13

Trixen
Explorator entuziast
Cred ca este un incident mai amplu. Si eu am intampinat probleme cu platile Yoxo azi. Mai mult decat atat, mai era cel putin un utilizator care mentiona probleme cu factura platita de cateva ori si factura aparand tot neplatita. Pare a fi un incident cu procesatorul de plati. Nu cred ca putem face mare lucru acum in afara de a astepta. Banii sigur ne vor veni inapoi (daca nu automat, atunci putem sa ii cerem si ne vor face retur la plata), iar in acest moment ar fi culmea sa ne deconecteze serviciile pe motiv de neplata - nu cred sa se intample asta.

Marcelstancu
Junior
Exista o perioada de gratie de 48h, cred ca dacă va fi depașită, ne va deconecta de la servicii…

Trixen
Explorator entuziast
Daca se depaseste perioada de 48h atunci sigur Orange si posibil alte companii au probleme mai mari decat cativa clienti nemultumiti. :) Avand in vedere ca din cauza unui incident nu putem sa ne onoram contractul, sigur vom fi lasati in pace sau vom primi ajutor pentru a fi reconectati si a ne primi banii inapoi. Interesul Orange nu este sa isi deconecteze clientii atunci cand acestia sunt corecti. Mai nasol e ca nu ne putem folosi de servicii acum, dar... nu avem ce face.

Marcelstancu
Junior
Nu înțeleg de unde ai doza de pozitivitate dar sper sa fie adevărat tot ce spui.

Trixen
Explorator entuziast
Cand am o problema si mie nu imi merge ceva (asa cum am fost dimineata, cand copilul meu m-a sunat sa imi spuna ca a ramas fara internet in tabara) sunt stressat si incerc sa o rezolv prin orice mijloace. Deschid sesizari, caut solutii. Am petrecut mai bine de o ora incercand tot felul de variante pentru a solutiona - fara succes. Copilul meu este in continuare singur in tabara, insa este norocos ca ma poate suna si il pot linisti. Apoi am observat ca problema este la mai multi utilizatori Orange, atat Yoxo cat si abonati clasici. Din experienta, atunci cand sunt mai multi utilizatori in aceeasi situatie, severitatea problemei este mai mare iar vizibilitatea in interiorul firmei creste (echipe, manageri, manageri superiori). Apoi... vorbim de bani. Orange nu e o organizatie de binefacere, asa ca atunci cand petrece mult timp fara sa poata procesa plati si fara sa isi poata lua banii, problema e tot mai grava. Sunt oameni care vor trebui sa faca rapoarte explicative cu ce s-a intamplat, deci ochii sunt atintiti asupra problemei. Ce nu stim acum este daca problema este interna Orange sau la procesatorul de plati cu cardul - doar la platile cu cardul am vazut discutii in Comunitate azi si presupun ca doar aceste tranzactii intampina probleme. Nu vad nimic public nici la Orange si nici la procesatorii mari de plati din Romania. In orice caz, revin la ce ziceam mai devreme: cu cat sunt mai multi utilizatori afectati, cu cat Orange pierde mai multi bani si cu cat Orange va trebui sa cheltuiasca mai mult cu reparatiile ulterioare (pana si munca manuala de a ne returna banii trebuie sa o plateasca, fie macar sub forma orelor suplimentare catre angajati) - plus lovitura de imagine, cu atat problema devine mai mare pentru Orange. De aici optimismul meu. Cu siguranta sper ca Orange sa invete ceva din situatia data si sa comunice mai bine. Pe langa noi, cei cativa care am postat aici, sunt sigur ca si departamentul lor de relatii cu clientii a fost luat cu asalt. Pe undeva e bine, insa in alta ordine de idei stiu la ce stress sunt supusi oamenii care interactioneaza cu clientii si imi pare rau. Am fost in situatia lor la joburile anterioare, chiar daca nu am lucrat niciodata pentru Orange. Ce putem face noi acum, ca stim ca e un incident mai amplu, e sa ii lasam sa rezolve. Daca tinem oamenii tehnici ocupati sa ne spuna ca e o problema, in afara de faptul ca ii supunem unei presiuni constante, nici nu ii lasam sa lucreze pentru remediere.

FLo1
Campion certificat
@Marcelstancu: Vrei doză de ”pozitivitate”? Lasă actorii să (se) joce și să se streseze pe scenă, iar tu ascultă-i sfatul Eminescu-lui nostru, poet național: Vreme trece, vreme vine, Toate-s vechi şi nouă toate; Ce e rău şi ce e bine Tu te-ntreabă şi socoate; Nu spera şi nu ai teamă, Ce e val ca valul trece; De te-ndeamnă, de te cheamă, Tu rămâi la toate rece. Privitor ca la teatru Tu în lume să te-nchipui: Joace unul şi pe patru, Totuşi tu ghici-vei chipu-i, Şi de plânge, de se ceartă, Tu în colţ petreci în tine Şi-nţelegi din a lor artă Ce e rău şi ce e bine. ..... Și asta e doar un fragment din ceea ce eu numesc ”Glossa” o adevărată lecție de viață potrivită vremurilor. PS: Cine crede că dacă dă din ”aripi” rezolvă mai repede ceva se înșeală singur. De ce? Pentru că cel care dă din aripi.... va ”zbura” mai repede.... away.

Trixen
Explorator entuziast
am reincercat dimineata si la mine s-a rezolvat problema, a mers totul rapid.

Marcelstancu
Junior
Am încercat însă aceeași problema, încă nu s-a rezolvat la mine.

GeorgianaD
Moderator
Buna! Mai multi dintre voi ne-au semnalat dificultati cu plata facturii sau cu achizitia optiunilor pentru serviciul YOXO. Situatia este in atentia colegilor din departamentul tehnic care lucreaza la o remediere cat mai rapida. Din acest motiv este posibil ca si timpul de asteptare pe Chat-ul YOXO sa fie mai mare decat de obicei. Multumim pentru intelegere!

DanielaH
Moderator
@Marcelstancu, s-a rezolvat situația?

Marcelstancu
Junior
Da, problema a fost rezolvată ieri.

DanielaH
Moderator
Mulțumim pentru confirmare și pentru înțelegere.

ghadrian97
Începător
nici la mine nu s-a remediat problema, iar eu am nevoie de roaming si nu as vrea sa raman fara.. mi s-a debitat cardul de 2 ori, inca imi arata ca factura e neplatita, iar pe suport nu imi raspunde nimeni, am dovada platii.. si as dori sa se remedieze problema si eventual refund pentru a doua tranzactie.. update 30 iulie: inca nu s-a rezolvat problema..