anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare programare data portare Yoxo

Cocosmin
Începător
Buna,
Dupa ceva promovare, m-am decis sa ma interesez de aces YOXO. Mi-a placut foarte mult idea de a fi totul online si nici ofertele nu sunt rele. Am initiat procesul de portare de la Vodafone la YOXO pentru 2 cartele, am primit simurile iar cand sa finalizez cererea de portare, dupa ce selectez data cand aceasta sa aiba loc, imi apare un mesaj ca a intervenit o eroare. Asta se intampla la ambele cartele si sunt blocat aici. Pe langa asta, beneficiile abonamentului s-au activat si scade perioada de valabilitate iar eu tot la vechiul operator sunt. Am scris si in messenger din aplicatie, dupa aproape 20 de ore, nici un raspuns.
Se mai poate face ceva sau raman la vechiul operator?
17 Răspunsuri 17

Iulianp
Începător
beneficiile nu se reseteaza, decurg de la activare 30 zile, am ales data de 8 noiembrie pentru portare

Cocosmin
Începător
Am rezolvat un sim, la cel de-al 2 lea am renuntat momentan. O sugestie, nu ar strica optiunea de a schimba emailul contului, optiunea de a relua procesul de portare fara a face acest lucru pe alt cont si optiunea de a sterge contul definitiv. O sa urmaresc daca o sa apara imbunatatiri pe viitor si poate o sa mai incerc portarea/ sa recomand si altora yoxo, pana atunci o sa fiu cobai

DanielaH
Moderator
Salut tuturor! Colegii ne-au confirmat că situația a fost remediată din data de 12 nov.