anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Eroare de sistem în Yoxo la procesarea plății

NicuP
Junior
Aveam un card în aplicație ce a fost blocat și plata automată a facturii a eșuat. Am pus cu succes datele cardului nou dar selectez „Încearcă din nou plata” primesc „Eroare de sistem. Tranzacția e eșuat. Te rugăm să încerci mai târziu.” Am încercat cu două carduri ce sigur sunt funcționale.
Situația pare fără soluție:
- la Orange Shop nu mă pot ajuta cu nimic; spun să sun la serviciul clienți
- la serviciul clienți nu pot suna fiindcă nu am 0,55€ în cont; bani în cont nu pot adăuga fiindcă nu acceptă plăți
- în Yoxo messaging răspund până la 72 de ore dar fără plată abonamentul expiră în 48 de ore
3 Răspunsuri 3

FLo1
#StarMember
@NicuP: bun venit în Comunitate. Ai cardul validat și acceptat sau doar că ai schimbat noile date, fără verificarea lui? Precum probabil știi de la cardul precedent este necesară acceptarea unei tranzacții de 1 leu pt verificarea cardului, sumă returnată ulterior. Ai trecut cu succes de acest pas? Dacă DA, atunci reîncearcă efectuarea plății facturii. Dacă NU, atunci reconfigurează datele cardului din aplicație.

NicuP
Junior
@Flo1 Mulțumesc pentru primire, răspuns și promtitudine. Cardul e corect configurat; îmi arată din aplicația bancară că Orange a luat acel leu și l-a returnat. A funcționat în cele din urmă după o perioadă de așteptare.

FLo1
#StarMember
Mă bucur că s-a rezolvat. Totu-i bine când se termină cu ... bine.