anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Codul de Bare nu corespunde cu SIM-ul YOXO

Buna Seara ,Comunitate Orange.

Am facut un abonament YOXO, am parcurs pasii pentru deschiderea contractului,a fost in regula tot.

Problema a aparut si am ramas trist a fost cand nu am putut sa activez SIM-ul YOXO pentru ca am primit urmatoarea eroare cand am scanat pachetul. COD INTRODUS INCORECT

Codul nu corespunde cu cartela SIM.

Cine ma poate ajuta sau ce este de facut as fi foarte recunoscator,va rog frumos.

Am auzit lucruri foarte faine despre YOXO.

Mai jos atasez o captura de ecran sa vedeti despre ce este vorba.

Va multumesc frumos.

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

@ClaudiuGabriel2, poți, te rog, să reîncerci să scanezi codul de bare? Colegii ne-au transmis că acum ar trebui să meargă. Mulțumim.

Vizualizare soluţie în postul original

26 Răspunsuri 26

Dacă nu ai reușit să te adresezi deja colegiilor de la YOXO, ne poți trimite printr-un mesaj privat câteva informații pentru a verifica și noi situația ta. Avem nevoie de adresa de e-mail utilizată, un print screen cu eroarea și sistemul de operare al telefonului.

Buna ziua,

 Am intampinat aceeasi problema, nu recunoaste codul nici scanat nici introdus manual. 

Anonim
Neaplicabil

Nu împărtăși date personale in comunitate deoarece este o zona publică și oricine poate avea acces la ele.

Te rugam să ștergi adresa de email și să o trimiți în privat către moderatorii @DanielaH sau @GeorgianaD  printr-un mesaj daca asta îți dorești.

https://comunitate.orange.ro/t5/user/viewprofilepage/user-id/17 

O zi frumoasa!

Salut, Alex! Bun venit în Comunitate!

O să rugăm colegii să verifice situația ta.

PopasA001
Începător

Nu stiu daca am scris bine...la raspunsul dvs.pt.alt utilizator

@PopasA001, am transmis situația colegilor noștri care vor corecta eroarea apărută. Te rugăm să reiei procesul peste 2 ore. Mulțumim și te așteptăm să revii cu vești bune.

A mers,multumesc,dar cred ca multi ar renunta...daca intampina problema

Zi buna

Mulțumim și noi pentru confirmare. Mă bucur că s-a rezovat. Te mai așteptăm în Comunitate.

DanielaH
Moderator

@AlexManacu, colegii n-au reușit să identifice comanda după adresa de e-mail. Ne poți oferi, te rog, numărul de comandă pentru a putea verifica statusul acesteia? Mulțumim.

DanielaH
Moderator

@AlexManacu, colegii mei mai au nevoie de eroarea care apare la scanare. Ne poți atașa aici un screenschot din aplicație? Mulțumim.

In urma discutiei in privat, s-a rezolvat ! Am vrut sa confirm si aici ! Va multumesc mult pentru ajutor ! 🙏🤗

Cu mare plăcere, ne bucurăm. Te mai așteptăm în Comunitate.