anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Am ramas fara telefon yoxo

Roncatto12345
Începător
Buna ziua. Am trecut astazi de la Orange Prepay la abonament Yoxo. Am efectuat plata, am restartat telefonul insa nu am semnal. In aplicatie apar ca bifati primii 2 pasi iar al 3 lea este in asteptare. Orange Romania, este oare bine sa raman fara telefon luni dimineata? Multumesc.
10 Răspunsuri 10

FLo1
Campion certificat
@Roncatto12345: Bun venit în Comunitatea Orange. Verifica aplicatia YOXO daca iti confirma ca ai abonamentul platit. Degeaba ai plătit dacă în aplicație nu este confirmat acest aspect. Ulterior verifică dacă poti apela. Bineinteles, schimband planul tarifar un restart este absolut necesar.

Roncatto12345
Începător
Nu am schimbat nici un plan tarifar, nu am cum sa apelez daca nu am semnal iar astazi este prima zi cand intra in vigoare abonamentul Yoxo. Desi am efectuat plata (apare in contul bancar), in aplicatie -> "Felicitari! Abonamentul tau yoxo va fi activat astazi". Inainte de efectuarea platii scria ca va fi activat la ora 8:08. Am ramas fara telefon, nu pot efectua sau primi apeluri.

FLo1
Campion certificat
@Roncatto12345: Ai schimbat planul tarifar în momentul trecerii de la prepay la Yoxo. Mesajul că ai plătit e una, mesajul de activare e altceva și statusul în aplicație cu tipul de abonament Yoxo activ și resurse aferente... e alta. Mai încearcă eventual pe chat (sigur e activ, dar incert că vei primi răspuns instant).

DanielaH
Moderator
Bun venit în Comunitate, Roncatto12345! Îmi pare rău pentru situația ta. Pentru a putea verifica ce se întâmplă avem nevoie de câteva date personale, care nu pot fi făcute publice aici în Comunitate. Ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate și aștept răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumesc.

Roncatto12345
Începător
@ FLo_1 te rog nu mai participa cu comentarii la problema ridicata de mine. Nu aduci nimic util in aceasta conversatie.

Roncatto12345
Începător
@DanielaH am primit emailul de la tine si am raspuns. Multumesc.

DanielaH
Moderator
@Roncatto12345, mulțumesc și eu! Voi trimite datele pentru verificare colegilor mei care se ocupă de Yoxo. Voi reveni, aici sau în mesaj privat, când primesc un răspuns.

DanielaH
Moderator
@Roncatto12345, colegii noștri au corectat eroarea care apăruse la activare. Poți încerca, te rog, să închizi și să redeschizi telefonul și să ne spui dacă acum funcționează?

Roncatto12345
Începător
@DanielaH - am dat un restart si acum merge, abonamentul a fost activat. Multumesc pentru ajutor.

DanielaH
Moderator
Cu mare plăcere! Mă bucur că s-a rezolvat. Te mai așteptăm în Comunitate.