anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Nu reușesc să portez numărul de la Digi la Yoxo

Alin_yoo
Junior

Buna ziua, nu reușesc să portez numărul de la Digi la Yoxo, a mai plătit cineva așa ceva?

20 Răspunsuri 20

arsradu
#StarMember

Salut,

Au mai fost probleme cu portarea directa in Yoxo. Iti recomand portare in Orange Prepay, si apoi migrare in Yoxo. Sau, daca esti multumit de oferta Prepay, poti ramane acolo. 🙂

Client Orange

Ce trebuie accesat pentru portarea online la prepay Orange din altă rețea?🤔

Online nu stiu daca se poate face portare pe prepay. Dar ar trebui sa se poata intr-un Orange Shop.

Client Orange

Intr-un magazin cu siguranță, dar solicitarea pentru Yoxo vine tocmai în ideea de a nu avea contact cu magazinul. De altfel puțini reprezentanți în magazinele Orange se leagă pentru suport când aud că ai Yoxo. Verificat!

Da. :)) Asa e. Eu ziceam de magazin pentru portare pe Prepay. Mai departe, migrarea de pe Prepay pe Yoxo, o poti face tu singur de acasa. :))

Client Orange

Dacă Yoxo e ...digital, în caz de eroare sau dificultăți există chatul Yoxo (din aplicație) și o îndrumare pentru cazurile care țin de Orange (Yoxo). Dacă e ceva care ține de operatorul donor, atunci acestea trebuie clarificate cu acesta. Dar nu cred Digi să țină cu dinții de un număr care nu-i aparține (073...) 🙂

:))) E clar ca acel 073 e un Vodafone portat in Digi. Si mie mi se pare ciudat sa primeasca eroare. Dar cine stie...poate seria SIM-ului nu era corecta, sau mai stiu eu ce. 

Dar da, cu Yoxo e un pic mai dificil de luat legatura tocmai pentru ca sunt 100% "digitali". Plus ca nu cred ca ai cum sa iei legatura cu ei, din app, daca nu ai cont Yoxo inca...nu? Sau poti? Nu stiu, nu am Yoxo. Deci e posibil sa ma insel.

Oricum, ideea era doar de a face mutarea asta in doi pasi. Intai pe prepay, eventual dintr-un Orange Shop, si ulterior, dupa ce se aproba si e totul ok, pe Yoxo, direct din aplicatie.

Dar da, nici eu nu cred ca tine Digi cu dintii de numarul respectiv. Cred ca problema e in alta parte. Dar pacat ca nu ofera mai multe detalii in acel mail. Sau poate sunt, si nu se vad in screenshot-ul atasat.

Client Orange

Primul pas când faci pasul spre Yoxo (chiar și fără portare) este de instalare aplicație / creare cont. Până la acest pas sunt doar povești. Abia apoi începe ”experiența”. Odată cont creat, ai acces la chat și fără număr configurat / blocat. Dar revenind.... posibil mâine dimineață să se poată face portarea.

Aha... Deci ai cu cine sa iei legatura in caz ca ceva nu a mers ok. Aveam impresia ca pana nu configurezi tot, nu poti sa intri in legatura cu un consultant.

Good to know. Mersi! 🙂

Client Orange

Mai erau unele comentarii de întârzieri la răspuns, dar nu e ca și cum la alte chat-uri ar fi instant. E totuși acceptabil, însă fiecare cu experiențele sale.

Da, clar. Eu credeam ca nu ai acces deloc la chat pana nu configurezi tot.

In cazul asta, primul pas ar fi o intrebare la Yoxo, pe chat, maine dimineata. In functie de asta, putem vedea eventual care a fost motivul pentru care nu s-a facut portarea, si care ar fi solutia/solutiile. Ulterior, daca nu se poate pe direct, ca solutie alternativa, se poate incerca si portarea la Prepay intai. Dupa care migrarea catre Yoxo.

One step at a time. 😄

Client Orange

FLo1
#StarMember

Bun venit în Comunitate Alin. Ce mesaj primești în timpul procesului de portare? Este vreo eroare sau interdicție? poți atașa un screen-shot cu eroarea respectivă? Mulțumim.

1000004095_LI.jpg

 

 asa scrie

Mulțumesc. Datele abonamentului DIGI sunt pe numele tău? Portarea se face obligatoriu pe numele abonatului inițial existent în DIGI, deci inclusiv CI-ul care trebuie scanat trebuie să fie al aceleiași persoane. Poți să mai încerci și poate reîncercarea să fie cu succes.