anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Optiuni la Yoxo abia dupa 14 zile de la activarea sim-ului

user_13732044
Junior entuziast

Un alt aspect negativ întâmpinat la Yoxo este ca opțiunea cu 5€ credit nu poate fi folosita decât după 14 zile de la activarea sim-ului, ceea ce mi se pare ciudat ,din moment ce deja am plătit opțiunea și m-a și lasat sa o activez. Explicația ca motivul este ca în aceste 14 zile pot rezilia abonamentul ,iar dacă fac acest lucru primesc banii înapoi nu mi se pare mulțumitoare. Adică utilizez internet, minute și sms-uri și nu este o problema, chiar în ipostaza în care as rezilia abonamentul,iar dacă activez o opțiune și folosesc credit din ea este o problema? Eventual se poate returna suma rămasă  ori se poate stipula ca în cazul rezilierii în perioada celor 14 zile, creditul aferent opțiunii nu se returnează. Așadar,dacă activezi un sim Yoxo, nu poți achita parcare prin sms decât după 14 zile....

Sa nu fiu înțeles greșit,apreciez Yoxo, dar vreau sa semnalez și minusurile existente, în speranța că ele se vor corecta. 

5 Răspunsuri 5

Vio73
#StarMember

Salutare!

Din păcate, orice serviciu are întotdeauna plusuri și minusuri. Ele trebuie însă să fie puse în balanță și să vezi care sunt cele mai multe, cele care te avantajează sau cele care nu te avantajează.

Per total, eu cred că Yoxo este un serviciu destul de ok, dar cum spuneam, are și minusuri, ca oricare alt serviciu. Fiecare dintre noi își urmărește și știe necesitățile și, după caz, alege sau nu acest serviciu.

Este foarte bine că ai scris aici, fiind un prilej foarte bun de a atrage atenția și poate se rezolvă acest aspect. Pentru asta este Comunitatea Orange, pentru a interacționa și a se observa plusurile și minusurile subliniate și probabil, pentru a corecta ceea ce se poate corecta.

Sper să se țină cont și să se remedieze și acest aspect!

Baftă!

Pololică
#StarMember

Salutare!

Sa-ti spun de la concurenta cum se sta:

  • Vodafone are nevoie de activarea serviciului roaming manual, in sensul ca nu se activ, asa cum este la Orange. Am patit-o in urma cu 3 ani.
  • Digi are nevoie de 45 de zile din motive de bonitate (si, pe langa roaming, la fel si apelul in conferinta).

Sunt servicii care necesita un oarecare istoric sau o perioada minima pentru a putea face un profil de consum.

PS: tot legat de Digi si roaming. Pana acum n-am reusit sa activez apelul WiFi in romaing (cel putin nu in UE/Bulgaria). Nu i-am sunat sa-i intreb deoarece nu fac consum de minute si nu pot fi taxat pentru apelurile locale si catre Romania (oficial, apelul WiFi nu am vazut sa fie specificat in mod express si in roaming).

Acum am aflat și eu că la Digi când treci de la prepay la abonament, abia după trei luni poți trimite sms-uri către numere scurte,dar dacă suni la ei și soliciți,ți se ridică această restricție, dar, în funcție de telefon, trebuie sa deblochezi accesul către numere scurte din meniul telefonului. Am mai aflat că Digi nu oferă posibilitatea trimiterii și primirii MMS- urilor. Deci, la Yoxo stăm  bine la capitolul acesta, mai ales că așa cum am scris mai sus, am aflat că MMS-urile la Yoxo nu sunt taxate ca  la abonamentul clasic ,ele fiind gratuite. Realitatea este că foarte rar folosesc acest serviciu,alții,  cred că nu îl folosesc deloc,dar poate în anumite momente când nu ai internet mobil să poți trimite fișiere pe whatsapp ,Facebook messenger, telegram etc., serviciul MMS se poate dovedi util.

 

 

 

 

Din fericire, da, MMS-urile pot fi utile pentru cei care nu folosesc aplicatiile alternative (Whatsapp, iMessage, Viber, etc), dar vor sa trimita poze (sau nu stiu cum sa le trimita prin aplicatiile respective si le trimit prin aplicatia standard de mesaje ca MMS).

user_13732044
Junior entuziast

Am încercat folosirea opțiunii 5 € credit în intervalul celor 14 zile de la activarea sim-ului, pentru a trimite MMS-uri și mereu îmi scria că nu se poate trimite mesajul deoarece serviciul nu este activat în rețea. Am crezut că motivul este că încă nu s-au scurs cele 14 zile. După ce au trecut aceste zile am încercat din nou și am primit același răspuns.  Numărul către care am încercat trimiterea MMS-urilor este din altă rețea și atunci m-am gândit să trimit și către un număr Orange și a funcționat, dar am văzut că nu mi se consumă din credit și am întrebat despre acest lucru pe messenger-ul de la Yoxo și mi s-a răspuns că MMS-urile sunt incluse în resursele din abonament, de aceea nu mi s-a consumat din credit. Deci, iată că față de un abonament clasic la care MMS-ul este taxat cu 12 eurocenți, la Yoxo este gratuit!