anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu pot inchide abonamentul yoxo.

Sabin
Începător
Nu pot inchide abonamentul yoxo. Aplicatia nu mai functioneaza pe contul meu. Dupa logarea in aplicatie ma duce in ecranul de configurare, eu avand un abonament yoxo activ. Dava incerc o noua configurare aplicatia ma informeaza ca nu pot configura un abonament nou, pe numarul meu fiind unul activ. Aveti idee cum pot inchide abonamentul ?
11 Răspunsuri 11

FLo1
Campion certificat
@Sabin: sa inchizi ceva nefunctional? Este cam de neinteles. Sau este nefunctional din lipsa de "alimentare". Cand a functionat ultima data? Ce s-a intamplat de nu mai functioneaza? Gasesti raspunsul la aceste intrebari si va fi functional.

Sabin
Începător
Abonamentul este functional, dar nu mai am acces la resurse si de exemplu sa adaug extraoptiuni. Dupa autentificare in aplicatie fereastra principala arata ca si cum as vrea sa imi fac acum un abonament nou pe yoxo. Dar in momentul cand introduc numarul de mobil primesc mesaj in aplicatie ca pe acest numar este deja un abonament yoxo activ. Inchiderea abonamentului se face doar din aplicatie, dar eu nu am acces la acel meniu pentru ca acel meniu apare dupa ce iti configurezi abonamentul. In centrele orange refuza sa iti inchida abonamentul yoxo deoarece operatiunea se face exclusiv online.

Vio73
Campion certificat
Urmărește pe aici: https://www.orange.ro/help/cand-pot-sa-inchid-abonamentul-yoxo-si-cum-13388 Sau dacă zici că nu funcționează, ai detalii aici: https://www.orange.ro/help/cum-pot-sa-intru-in-contact-cu-un-operator-pentru-asistenta-yoxo-13288 Succes!

FLo1
Campion certificat
@Sabin: doar cei de la Serv.clienti te pot ajuta intrucat e vorba si de acces la cont. Asadar insista si suna la Orange, la cei de la suport Yoxo.Nu stiu daca apelul e tot la numarul 300, dar poti lasa o sesizare fie pe email fie pe chat la botul Django. Bafta si revino cu noutati ale problemei.

Sabin
Începător
Cei de la yoxo pot fi contactati doar online prin messengerul destinat. La 300 mi se spune ca nu au acces la datele de pe abonamentele yoxo, acestea fiind destinate exclusiv mediului online. Practic sunt in imposibilitatea de a-mi inchide abonamentul. Mi s-a spus sa astept un raspuns de la cei de la tehnic....acum o saptamana.

FLo1
Campion certificat
Baniam ca nu la 300 iti raspunde cineva de la Serv. Clienti ci doar online. Cat priveste perioada de raspuns, aceasta variaza in functie de solicitare (nu de problema). Poate fi de pe-o zi pe alta sau de la o saptamana la alta....

DanielaH
Moderator
@Sabin, ai încercat să apelezi la messengerul din aplicația dedicată?

Sabin
Începător
Vorbesc cu ei doar pe mesagerul lor dedicat, alta cale de comunicare nefiind disponibila. De 2 saptamani...

Vio73
Campion certificat
Atunci, ar trebui să te ajute cumva, pentru că durează de prea mult timp.

DanielaH
Moderator
@Sabin, s-a rezolvat situația cu abonamentul Yoxo? Te așteptăm să revii în Comunitate cu detalii. Mulțumim!

FLo1
Campion certificat
@sabin: Din cele descrise pare ca tu pe telefonul tau ai Yoxo neconfigurat, iar inchiderea acestuia nu se poate face decat din aplicatie. Intra in contul de yoxo pentru a-l putea inchide sau reincearca contactarea Orange via apel 300 sau messenger aplicatie si vezi daca se poate face ceva in acest sens (al accesarii contului). Revino cu un feedback in Comunitate pentru a ne spune cum ai rezolvat problema.