la 10-10-2022 01:56 PM - editat ultima oară la 13-10-2022 10:42 AM de GeorgianaD
la 24-10-2022 02:49 PM
buna ziua, mai sunteti moderator pe yoxo??
la 13-10-2022 11:20 AM
nu, am incercat toate posibilitatile
la 13-10-2022 11:22 AM
am pus poza aici asa cum mi-a explicat arsadu, dar degeaba
in aplicatia yoxo tot nu-mi da voie sa merg mai departe
la 13-10-2022 11:23 AM
Ne poti da un screenshot cu eroarea intampinata?
la 13-10-2022 11:25 AM
am sa o fac si pe asta, dar credeti-ma ca nu inteleg de ce trebuie asa de coplicate lucrurile
ma gandesc ca este de vina telefonul meu ca nu este atat de performant
la 13-10-2022 11:38 AM
la 13-10-2022 11:39 AM
aceasta e eroare
la 13-10-2022 11:57 AM
Multumesc pentru informatii! Am luat legatura cu colegii din departamentul YOXO si situatia ta este in atentia lor.
la 14-10-2022 11:49 AM
Buna ziua,
Va rog imi puteti spune cand o sa se rezolve problema mea cu conectarea la YOXO
Ar fi bine sa stiu daca se rezolva, da sau nu, nu pot astepta la nesfarsit acest lucru, va rog sa ma intelegeti
Va multumesc
la 15-09-2023 01:26 PM
Am si eu exact aceeasi problema ca si colegul si incerc sa o documentez un pic.
Context: Eu am deja 4 numere yoxo, 3 pe numele meu si unul pe numele sotiei, toate le-am setat singur si toate au mers fara mari probleme. Aplicatia era oarecum buggy de la inceput, dar pana la urma a mers. Folosesc un numar ca numar principal, un numar ca si internet pe laptop si un numar pentru tatal meu, toate functioneaza bine.
Situatia actuala: mama mea are abonament la alt operator si este nemultumita de conditii, i-am zis ca noi suntem multumiti de Yoxo si sa ii fac si ei portarea. Am ales portare, cantitatea de minute / date si pretul, scanat buletin, introdus date si dupa aceea vine punctul in care trebuie sa faci un selfie video. Aici da eroare din poza (atasament). Nu poti trece de aceasta eroare.
Ce am incercat pentru a rezolvat:
1. Am verificat manual permisiile, toate sunt permise.
2. Am incercat cu alt telefon. Telefonul ei este Motorola Moto G 5G 4GB/64GB, cu Android 11 si versiunea de aplicatie 8.7.0. Am incercat cu un Samsung Galaxy S20 FE 5g (telefonul meu) cu Android 13 si actualizarea din august la momentul respectiv.
De data asta am facut si sesizare (este in aplicatie posibilitatea de a comunica cu cineva) si, daca este cineva care lucreaza la Orange aici, este solicitarea cu numarul 208833495.
Sper sa se rezolve.
la 15-09-2023 01:45 PM
Salut, @10mbc! Bun venit în Comunitate!
Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru a remedia problema.
Ca sfat, încearcă să faci poza dintr-un unghi în care să ai cât mai puține reflexii.
15-09-2023 01:52 PM - editat 15-09-2023 01:53 PM
Multumesc!
Dar nu ajung la poza, deci nu se deschide camera sa fac selfie-ul, intra direct in eroarea respectiva. Cand dau tap pe "Scaneaza din nou" aproap instant revine la acelasi ecran.
PS: ambele camere ale telefonului functioneaza, le-am testat separat si se poate face poze.
la 13-10-2023 09:27 AM
Astazi, la o luna dupa semnalarea problemei, ma suna un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii si imi spune ca Cartile de Identitate Electronice nu sunt inca suportate de Yoxo. Prima intrebare cand am raportat problema a fost daca cartile de identitate electronice sunt suportate si raspunsul a fost ca da, sunt suportate si exista deja multi utilizatori care folosesc asa ceva. Din punctul meu de vedere a fost un fail masiv al serviciului de suport.
la 13-10-2023 10:18 AM
@10mbc, mulțumim pentru feedback!
Într-adevăr, momentan acest flux nu este implementat (pentru CI electronice), dar colegii noștri lucrează la acest aspect și sperăm că va fi gata cât mai repede.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor