anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu imi da voie sa fac selfie pentru logare YOXO

vyokant
Junior
 
28 Răspunsuri 28

buna ziua, mai sunteti moderator pe yoxo??

vyokant
Junior

nu, am incercat toate posibilitatile

vyokant
Junior

am pus poza aici asa cum mi-a explicat arsadu, dar degeaba

in aplicatia yoxo tot nu-mi da voie sa merg mai departe

GeorgianaD
Moderator

Ne poti da un screenshot cu eroarea intampinata?

vyokant
Junior

am sa o fac si pe asta, dar credeti-ma ca nu inteleg de ce trebuie asa de coplicate lucrurile

ma gandesc ca este de vina telefonul meu ca nu este atat de performant

 

 

vyokant
Junior

aceasta e eroare

GeorgianaD
Moderator

Multumesc pentru informatii! Am luat legatura cu colegii din departamentul YOXO si situatia ta este in atentia lor.

vyokant
Junior

Buna ziua,

Va rog imi puteti spune cand o sa se rezolve problema mea cu conectarea la YOXO

Ar fi bine sa stiu daca se rezolva, da sau nu, nu pot astepta la nesfarsit acest lucru, va rog sa ma intelegeti

Va multumesc

10mbc
Începător

Am si eu exact aceeasi problema ca si colegul si incerc sa o documentez un pic.

Context: Eu am deja 4 numere yoxo, 3 pe numele meu si unul pe numele sotiei, toate le-am setat singur si toate au mers fara mari probleme. Aplicatia era oarecum buggy de la inceput, dar pana la urma a mers. Folosesc un numar ca numar principal, un numar ca si internet pe laptop si un numar pentru tatal meu, toate functioneaza bine.

Situatia actuala: mama mea are abonament la alt operator si este nemultumita de conditii, i-am zis ca noi suntem multumiti de Yoxo si sa ii fac si ei portarea. Am ales portare, cantitatea de minute / date si pretul, scanat buletin, introdus date si dupa aceea vine punctul in care trebuie sa faci un selfie video. Aici da eroare din poza (atasament). Nu poti trece de aceasta eroare.

Ce am incercat pentru a rezolvat:

1. Am verificat manual permisiile, toate sunt permise.

2. Am incercat cu alt telefon. Telefonul ei este Motorola Moto G 5G 4GB/64GB, cu Android 11 si versiunea de aplicatie 8.7.0. Am incercat cu un Samsung Galaxy S20 FE 5g (telefonul meu) cu Android 13 si actualizarea din august la momentul respectiv.

De data asta am facut si sesizare (este in aplicatie posibilitatea de a comunica cu cineva) si, daca este cineva care lucreaza la Orange aici, este solicitarea cu numarul 208833495.

Sper sa se rezolve.

Salut, @10mbc! Bun venit în Comunitate!

Îmi pare rău pentru situația pe care ne-ai descris-o. Sesizarea ta este în atenția colegilor noștri care fac toate verificările necesare pentru a remedia problema.

Ca sfat, încearcă să faci poza dintr-un unghi în care să ai cât mai puține reflexii.

Multumesc!

Dar nu ajung la poza, deci nu se deschide camera sa fac selfie-ul, intra direct in eroarea respectiva. Cand dau tap pe "Scaneaza din nou" aproap instant revine la acelasi ecran.

PS: ambele camere ale telefonului functioneaza, le-am testat separat si se poate face poze.

Astazi, la o luna dupa semnalarea problemei, ma suna un reprezentant al serviciului de relatii cu clientii si imi spune ca Cartile de Identitate Electronice nu sunt inca suportate de Yoxo. Prima intrebare cand am raportat problema a fost daca cartile de identitate electronice sunt suportate si raspunsul a fost ca da, sunt suportate si exista deja multi utilizatori care folosesc asa ceva. Din punctul meu de vedere a fost un fail masiv al serviciului de suport.

@10mbc, mulțumim pentru feedback!

Într-adevăr, momentan acest flux nu este implementat (pentru CI electronice), dar colegii noștri lucrează la acest aspect și sperăm că va fi gata cât mai repede.