anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

inlocuire cartela defecta abonament digital YOXO

VT
Începător
Am o cartela cu o vechime de cativa ani care a trecut prin Prepay, abonament iar acum este pe YOXO. Problema este ca de cateva saptamani isi tot pierde semnalul si trebuie sa restartez telefonul. Am mai patit asa in trecut cu alta cartela si a fost inlocuita gratuit, asa ca am mers la Orange Shop din Baia Mare ca sa-mi inlocuiasca cartela. Baiatul de acolo mi-a zis ca nu se poate face in magazin, deoarece YOXO nu ofera suport in magazin. Mi-a dat o cartela "Blank" si mi-a zis ca se poate schimba din aplicatia YOXO, dar eu nu am gasit aceast optiune. Cum sa procedez mai departe?
1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator
@VT, bun venit în Comunitate! În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic. Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

TheSpecialist
Maestru
Salut! Ai încercat sa suni la Relatii Clienți? Sau folosește Chatul sau Djingo. Cu siguranță se poate rezolva problema.

DanielaH
Moderator
@VT, bun venit în Comunitate! În acest moment, schimbările de SIM pentru abonamentele Yoxo se pot face doar într-un magazin fizic. Recomandarea noastră este să mergi din nou în Orange Shop-ul de unde ai primit SIM-ul black.

DanielaH
Moderator
@VT, ai reușit să faci schimbarea de SIM?

VT
Începător
Încă nu am reușit pentru ca nu am fost la Orange Shop. Dar, când voi merge, le voi cere sa rezolve problema pentru ca nu se poate din aplicație cum au zis ei. Multumesc pentru îndrumare.