anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Gestionare mai multe numere yoxo pe acelasi cont

Andrei001
Junior entuziast
Am văzut că se pot adăuga mai multe numere în contul yoxo. Momentan se poate, dar doar numere noi.
Ar fi bine sa poți adăuga și numere existente. Eu am în prezent 2 numere în yoxo cu conturi Orange diferite.
1 Soluţie acceptată‚

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

@Andrei001 mulțumim pentru topic. Așa este, deocamdată opțiunea este valabilă pentru onboarding abonament nou. Colegii estimează că din luna Februarie 2022 opțiunea va fi disponibilă pentru toți clienții Yoxo.

 

În acest moment pașii care trebuie urmați în aplicație pentru noul proces se regăsesc în secțiunea "Ferestre în aplicație / adăugare abonament nou Yoxo".

 

Iată câteva aspect de care trebuie să țineți cont:

  • dacă pe un cont Yoxo deja existent se inițiază un nou proces de onboarding, titularul contului va rămâne același (nu se pot modifica datele personale ale utilizatorului, implicit CNP-ul)
  • poate exista un singur proces de onboarding început: dacă un proces nu este finalizat și se iese din aplicatie, cand utilizatorul va reintra și va dori să înceapă un nou process, va vedea un mesaj în care va fi rugat să continue procesul deja încept sau să șteargă procesul inițial și să înceapă unul nou
  • cardul bancar va fi salvat în aplicație la nivel de cont - toate numerele gestionate pe același cont vor avea același card; dacă se modifică un card (din procesul de onboarding sau direct din aplicație), modificarea se va aplica pe toate numerele de pe cont.

 

Update 20.01.2022 - Începând de astăzi, atât clientii noi Yoxo cât și cei existenți pot adauga mai multe numere pe același cont. Trebuie doar să faceți update la ultima versiune a aplicației.

Vizualizare soluţie în postul original

2 Răspunsuri 2

Viocat
Senior certificat
Renunta la yoxo pe unul din numere si il adaugi ulterior in celalalt cont Orange in care vrei sa le manageriezi pe amandoua.

MihaelaC
Community Manager
Community Manager

@Andrei001 mulțumim pentru topic. Așa este, deocamdată opțiunea este valabilă pentru onboarding abonament nou. Colegii estimează că din luna Februarie 2022 opțiunea va fi disponibilă pentru toți clienții Yoxo.

 

În acest moment pașii care trebuie urmați în aplicație pentru noul proces se regăsesc în secțiunea "Ferestre în aplicație / adăugare abonament nou Yoxo".

 

Iată câteva aspect de care trebuie să țineți cont:

  • dacă pe un cont Yoxo deja existent se inițiază un nou proces de onboarding, titularul contului va rămâne același (nu se pot modifica datele personale ale utilizatorului, implicit CNP-ul)
  • poate exista un singur proces de onboarding început: dacă un proces nu este finalizat și se iese din aplicatie, cand utilizatorul va reintra și va dori să înceapă un nou process, va vedea un mesaj în care va fi rugat să continue procesul deja încept sau să șteargă procesul inițial și să înceapă unul nou
  • cardul bancar va fi salvat în aplicație la nivel de cont - toate numerele gestionate pe același cont vor avea același card; dacă se modifică un card (din procesul de onboarding sau direct din aplicație), modificarea se va aplica pe toate numerele de pe cont.

 

Update 20.01.2022 - Începând de astăzi, atât clientii noi Yoxo cât și cei existenți pot adauga mai multe numere pe același cont. Trebuie doar să faceți update la ultima versiune a aplicației.