anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare inregistrare abonament nou Yoxo

A_ex
Începător
Salut. Incerc sa inregistrez un abonament iar cand imi aleg ce tip de sim vreau sau sa scanez buletinul imi apare eroare "Ne pare rau a aparut o eroare, va rugam reveniti mai tarziu". Asta apare de 2 zile.
Oare ce se intampla si de ce nu reusesc sa ma abonez la Yoxo?
Multumesc!
6 Răspunsuri 6

DanielaH
Moderator
@A!ex, bun venit în Comunitate! Ai încercat să iei legătura cu colegii noștri prin aplicație, în Messenger?

BogdanIstoc
Începător
Buna ziua. Am portat numerele părinților de la Vodafone la Yoxo și nu pot fi sunați/nu primesc mesaje. Am scris de pe fiecare număr in secțiunea messenger-yoxo și nu le răspunde nimeni. Portarea a fost începută si finalizată “cu succes” ieri. De ieri nu pot fi sunați de majoritatea numerelor din agenda/ clienți. (… Număr Inactiv Va rog sa ma ajutați dacă exista cineva disponibil.

A_ex
Începător
Am incercat dar momentan nu a raspuns nimeni. Multumesc!

DanielaH
Moderator
@BogdanIstoc & @A!ex, îmi pare rău pentru situațiile descrise de voi. Dacă deja ați depus sesizări la noi, înseamnă că ambele situații sunt cunoscute și colegii noștri fac toate verificările necesare pentru remedierea problemelor. Vă recomandăm să așteptați să primiți informațiile legate de soluționare din partea lor.

delfinas
Specialist certificat
@BogdanIstoc, ai incercat sa restartezi telefonul dupa primirea mesajului ca portarea a fost finalizată cu succes?

DanielaH
Moderator
@A!ex & @BogdanIstoc, s-a rezolvat situația?