anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Eroare de sistem la YOXO!

ariciuc
Junior
Am abonament yoxo de 100 GB de prin martie. Acum 2-3 zile ar fi trebuit sa se faca automat plata facturii (cardul setat fiind unul valid si cu fonduri suficiente). Factura nu a fost platita din cauza unei erori de sistem. Am incercat sa efectuez din nou plata (tot din aplicatie, fiind singura modalitate), avand acelasi rezultat. Dupa 2 zile numarul meu de telefon a fost suspendat pt neplata facturii, deci nu mai pot utiliza deloc serviciile incluse in abonament. Pentru a reactiva abonamentul trebuie sa platesc factura restanta, care dupa cum bine stiti tot din aplicatie se face. Am fost la orange shop, am sunat la serviciul clienti, oameni foarte de treaba dar din pacate nu pot face nici ei nimic pt ca la yoxo totul se face din aplicatia lor, deci pana acuma nicio rezolvare. In continuare am abonamentul suspendat, nu pot nici sa inchid abonamentul pt a trece temporar pe cartela prepay. Singurul raspuns din partea yoxo pe messenger este ca se lucreaza la remedierea problemei, timp in care eu ma uit doar la telefon si nu il pot folosi. Daca problema este la sistemul vostru de plata, de ce sunt eu (clientul) pedepsit pt asta? Macar deblocati-mi numarul sa il pot folosi.
27 Răspunsuri 27

Bdbyte
Începător
Problema continua si azi 8.11.2021 , nu pot sa platesc factura si Yoxo imi spune acelasi lucru, alt card , aplicatie instalata pe alt telefon, lucruri pe care le-am facut si degeaba... pare ca nu au solutie.

Fanel
Începător
Ma aflu intr-o situatie identica cu mesajul:"eroare de sistem" cand incerc sa fac plata abonament din aplicatie. Sunt dezamagit si am vazut in comunitate ca multi intimpina aceasta problema care persista de mult timp iar cei de la yoxo messenger ori nu raspund, ori te plimba cu zaharelul.

Random
Junior
Subscriu, aceeasi problema si aici, numar suspendat.

Fanel
Începător
După doua zile de încercări de a plății din aplicația yoxo mi-am deschis un cont virtual la orange Money și surpriza: după cinci minute după ce am Atașat cardul in aplicația yoxo s-a efectuat plata automat. Nu sunt sigur ca asta ar putea fi soluția salvatoare sau nu. Dacă mai întâmpin probleme cu plata voi reveni.

dreaq
Junior
Salutare, S-a mai intamplat ceva? Colegii de la departamentul tehnic s-au apucat de remedierea problemei ca deja a trecut ceva timp. Multumesc

DanielaH
Moderator
@dreaq, erorile sesizate pe acest topic au fost remediate. Ne spui, te rog, ce se întâmplă în cazul tău?

Alinmihai
Începător
Bună ziua, Sunt în aceeași situație asa este prezentata mai sus de atâția alți utilizatori ai serviciului și consider ca doar o sesizare ANPC poate rezolva problema. Iar ulterior bineînțeles renunțarea la abonamentele YOXO, ca dețin doua. In concluzie, un serviciu execrabil.

Vilache
Junior

Salut,

Iata ca la un an distanta, problemele sunt aceleasi: azi Orange mi-a suspendat numarul de telefon pe motiv de neplata cu toate ca ultima factura e platita pe 01-Octombrie-2022 prin ING, tranzactia apare in extras. Azi m-au notificat ca nu e platita si am mai platit inca o data, iar mi-au tras 15 RON (YOXO de 20GB) si mi-au suspendat si telefonul. Problema e ca mi s-a intamplat si luna trecuta la fel cu banii, mi s-au luat de 2 ori banii pe aceeasi factura, ulterior mi-au restituit ce a fost in plus. Sunt convins ca e o problema din aplicatia YOXO, dar chiar asa sa nu o rezolve intr-un an, intr-o luna...si sa ajung cu numarul suspendat e jenant si stresant pentru mine.

Daca azi nu imi activeaza numarul fac si eu plangere la ANPC si ma mut pe Vodafone Flex.

Fa o citire inainte. Nici Flex nu e perfect (la fel, merge cateva luni, si apoi sunt ceva erori).

Hori
Începător

In 2023 se repeta problema... De 3 luni incoace dau de aceleasi prostii. 

Anonim
Neaplicabil

Pun și eu acum o întrebare, de aproape 3 ani de zile vreau s-o fac și am acum ocazia: ce tot căutați la Yoxo? Cât de săraci au ajuns românii, oare? Yoxo nici măcar nu înseamnă Orange! Dintotdeauna a existat abonament clasic și cartelă! Ce e atât de greu să stați la Prepay, să dați 30 lei și să activați oferta 5 cu 55 GB? Posibil să primiți și un bonus de internet peste acești 55 GB! Văd și la mine în Bacău, la Orange Shop, tot mai des diverse cuconete care doresc să își treacă copiii pe Yoxo sau să treacă ele însele. Și la Vodafone s-a implementat cam prost Flex, dar măcar aici se ocupă de el însuși Vodafone și este imposibil de pierdut numărul de telefon! Că totul e până la numărul de telefon! Nu credeți? Ce tot umblați cu hibridul ăsta care nici măcar nu e Powered by Orange? Ba încă te mai și întreabă dacă ești de acord să îți trimită datele către SRI! Deci?...

Anonim
Neaplicabil

Încă din anul 1997 încoace, Orange își bate joc de cartelari! Am și postat ieri: ba refuză să te porteze pe Prepay, ba nu îți poți înregistra nominal numărul Prepay, ba refuză uneori să îți înlocuiască cartela SIM dacă nu îți faci abonament, ba Serviciul Clienți e gratuit doar de 2 ori la 30 de zile, ba îți dă internet cu țârâita, ba au implementat hibridul ăsta Yoxo unde îți pierzi numărul de telefon și nici măcar nu e gestionat direct de Orange! În rețeaua asta e bine doar pe abonament clasic, semnat în magazin. Nu vreau să fac reclamă, dar sunt la Vodafone și e bine tare și la Prepay, mă descurc și cu Flex, chiar dacă după 32 de zile trebuie să caut o sursă suplimentară de internet ca să reactivez manual Flex, dar măcar nu pierd numărul de telefon, e imposibil! Ceva mai proastă acoperirea în rural la Vodafone, dar și așa satele se depopulează. Folosesc des aplicația Network Cell Info Lite & WiFi unde confrunt periodic puterea semnalului atât la Orange, cât și la Vodafone. Ambele au semnal puternic, doar că la Orange ai disponibilă uneori și banda 7 de 2600 Mhz, Vodafone a vândut-o. NU merită Orange Prepay sau Yoxo, din 1997 spun mereu acest lucru: Orange își bate joc de cartelari!

Kosty77
Începător

Aceeasi problema o am si eu, plata efectuata in 11.07.2023. Abonament blocat, si de 3 zile imi spun ca le pare rau! Parerile lor de rau nu imi repara mie prejudiciul! Imi spun ca imi aloca 100GB net drept despagubire. Nu am nevoie de pomana lor! Oricum cand se rezolva, plec din retea cu 3 abonamente orange, si 2 yoxo! Sunt jalnici cu yoxo!