Daca e Yoxo....s-ar putea ca singura varianta sa fie pe chat. Pentru ca Yoxo. Dar poti incerca intr-adevar si intr-un magazin Orange. Poate ai noroc.
Personal nu sunt mare fan Yoxo. Stiu doar ca, ultima data cand a fost nevoie sa modifice cineva ceva legat de Yoxo, l-au trimis din magazin, pe chat (https://www.yoxo.ro/contact/), pentru ca in magazin nu aveau acces la nimic.
Asa e cand faci o aplicatie, dar nu iei in calcul toate nevoile clientului astfel incat sa-i pui la dispozitie optiuni, sa se poata descurca singur, si nu-i oferi nici suport cand are nevoie, decat foarte greu, si doar pe chat. Pentru ca, in momentul in care ai un singur punct de contact, si foarte multe probleme de rezolvat, acel punct de contact va fi cel mai probabil full, ceea ce va genera foarte multi clienti nemultumiti.
Dar nah, proiect ambitios in rest. Din pacate, cu foarte multe functii lipsa, si foarte mult de lucru.