anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Câți bani primești de fapt înapoi la Yoxo?

wolfy75
Începător
Dacă ai de exemplu un abonament yoxo de 30 lei cu 20GB incluși și nu consumi într-o lună net deloc, câți bani primești înapoi?
56 Răspunsuri 56

teacher_
Specialist certificat
Primești contravaloarea netului neconsumat. Acea contravaloare e stabilită de Orange, după un algoritm. In cazul tau, toți banii pentru net, care pot fi folosiți ca discount pentru plata abonamentului pe luna viitoare.

Jay
Campion certificat
Mi-e greu sa cred ca nu vei consuma nimic.. Cred ca 30 de lei este minimul.. Nu cred ca primești ceva inapoi.. poate la opțiunile pe care le adaugi sau la valorile mai mari de abonament...

wolfy75
Începător
Net voi consuma ocazional, pentru că nu va fi orange cartela principală. Vreau s-o folosesc ca rezervă pentru zonele unde nu am semnal în alte rețele. Mă interesează să știu exact câți bani primesc înapoi, nu algoritmi fantasmagorici. Într-un final: cât costă netul și cât costă minutele? 1+1=2

Jay
Campion certificat
Nu-mi amintesc să fi văzut vreo informație referitoare la o sumă, procent, etc pe site.. Poate intervine un reprezentant să ne spună.. Însă, dacă vrei să afli exact, poți face un test.. si, dacă nu ești mulțumit de rezultat, după o lună renunți.. Asa aflăm si noi mai multe despre acest produs nou.. În urma feedback-urilor poate se îmbunătățește pe unde este nevoie.. :) https://www.orange.ro/yoxo/

teacher_
Specialist certificat
Pentru că este abonament nou lansat, nu poate să ne lămurească decât un moderator. Eu pot doar sa estimez că din 30 de lei cu TVA inclus, internetul (20GB) este egal cu o sumă de 15 lei (adică jumătate), TVA inclus, restul fiind pentru minute și sms naționale. Este doar estimarea mea....

FaraUnID
Campion certificat
Sunt două metode prin care poți primi banii înapoi: 1. Sub formă de reducere la următoarea factură sau 2.Direct pe cardul bancar înregistrat în aplicația Yoxo, dacă alegi să închizi abonamentul. La sfârșitul fiecărui ciclu de facturare, de 30 de zile, se vor calcula automat GB întregi neconsumați din luna anterioară, fără să mai fie nevoie de alte acțiuni din partea ta. Acestea sunt singurele informatii publicate de Orange. Sincer, nu inteleg de ce fac experimente si lanseaza pe piata un produs incomplet si care nu a fost suficient testat ?!?!?!? Puteau sa alega cativa testeri din randul comunitatii si bazat pe experienta lor de utilizare sa perfectioneze produsul inainte de a-l arunca in piata.

Razvan
Campion certificat
Da, era o idee bună, dar poate au făcut deja acest lucru în rândul angajaților Orange.

FaraUnID
Campion certificat
Inainte de a lansa un produs / serviciu in faza comerciala, procedurile sunt urmatoare: FAZA 1. Beta test in grupul celor care dezvolta si implementeaza programul / aplicatia - remediere probleme identificate FAZA 2. Test intern in cadrul companiei printre angajati - preluat feedbak si remediat problemele descoperite impeuna cu echipa de dezvoltatori FAZA 3. Un beta test cu publicul in format restrans - preluat feedback si idei de imbunatire, transmise catre dezvoltatori si finisat produsul FAZA 4. Lansarea comerciala in faza beta - preluat feedback si remedierea prblemelor semnalate si a ideilor de imbunatare FAZA 5. Actualizarea produsului prin corectarea erorilor semnalate si implementarea ideilor de imbunatatire. - preluare feedback si imbunatatire constanta Nu stiu de ce, dar Orange lasa senzatia ca a trecut de a Faza 1 direct la Faza 4.... Repet - Puteau selecta cativa testeri din cadrul comunitatii, persoane carora sa le puna la dispozitie un SIM de test, iar acestia sa se joace cu acest Yoxo sub diferite forme, dupa care ofereau feedback. In urma feedback-ului Orange "slefuia" produsul si in acest fel foarte multe din intrebarile si neclaritatile legate de acest Yoxo in randul comunitatii aveau deja rezolvare.

Ascary
Campion certificat
La servicii nu prea se aplica regulile astea...si nici la produse. Doar la softuri/aplicatii.

Miha_Z
Campion
Eu sunt de acord cu ideile lui @FaraUnID. Ar fi trebuit testat mai in detaliu si apoi lansat. Oricum la intrebarea lui @wolfy75 doar un angajat Orange poate oferi informatii exacte. Degeaba ne dam noi cu presupusul. Logica noastra poate sa nu fie si logica lor. 😉

Ascary
Campion certificat
Never ever :)))

Vio73
Campion certificat
Eu cred că e bine că s-a venit cu ceva inovativ, adaptabil la timpurile de acum. Cred că orice este perfectibil și am văzut că există receptivitate în ceea ce privește aspectele semnalate. Că sunt și nemulțumiți în general, e un lucru normal, mai ales că unii sunt dispuși să critice orice, din orice motive știute sau închipuite. Concret, la întebarea colegului, și eu cred că trebuie un răspuns avizat!

FaraUnID
Campion certificat
Inovativ !?!?!?!?!? Yoxo NU este un produs inovativ din simplu fapt ca asa ceva exista deja sun forma: - posibilitatea configurarii propriului pachet de servicii exista sub forma Configuratorului Orange Young https://www.orange.ro/myaccount/configurator-prepay/ - abonament cu perioada minima contractuala de 30 de zile exista sub forma Orange Me Start https://www.orange.ro/abonamente/orange-me/index.html#simo - Orange Prepay https://www.orange.ro/prepay/ Cum am spus-o si pe topicul decicat, acest yoxo se vrea a fi o combinatie intre Configurator Orange Young + Orange Me Start + PrePay dar care nu are beneficiile nici unuia din pachetele mentionate anterior. Prin urmare, unde-i inovatia?

bc72
Începător
Acest "abonament" este ca Google Fi. La fel funtioneaza ambele. Returneaza valoarea GB neconsumat + poti sa-ti gestionezi abonamentul doar din aplicatie.