anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Orange TV Go nu functioneaza pe alte dispozitive!

dorul11
Junior
Orange TV Go nu functioneaza pe alte dispozitive
de ex. pe laptop canalele sunt blocate si apare mesajul: ´´canalul nu face parte din lista ta!´´
pe ipad, iphone apare mesajul: ´´nu poate fi difuzat´´.
iar asta se intampla de cateva zile de cand au facut ei ceva modificare la abonament!
cateva zile am luat legatura cu serviciul clienti, am pierdut multe ore la telefon, dar nu s-a rezolvat aceasta problema!
sunt incompetenti si te tine in fir la telefon la fiecare apel cate o ora, sau spun ca te vor apela ei mai tarziu, dar nu te apeleaza niciodata, nu-i intereseaza de problema ta!
1 Soluţie acceptată‚

dorul11
Junior
Da s-a rezolvat pana la urma, dupa mai multe sesizari telefonice si mult timp de stat pe telefon deoarece ei imi spuneau sa incerc din nou si din nou, ca ar trebui sa functioneze...dar nu functiona! Nu credeam sa mai functioneze...dupa cateva zile am fost sunat din nou, ca sa verific daca functioneaza pe smartphone si ipad...si..surpriza mare ...totul era din nou Ok, functiona ca si inainte, adica mai mult de 7 ani a functionat bine peste TOT. am intrebat totusi care a fost proplema? iar problema era de la aceea modificare la noul contract, la asocierea contului meu cu aplicatia (App) de la smartphone sau ipad. Multe multzumiri!!!

Vizualizare soluţie în postul original

15 Răspunsuri 15

Vio73
Campion certificat
Salutare! De câte ori am semnalat aici o disfuncționalitate a acestui serviciu, am fost apelat de fiecare dată de către un consultant de la Departamentul Tehnic cu ajutorul căruia am reușit să rezolv problemele. E destul de adevărat că acest lucru nu s-a întâmplat în weekend, dar important este rezultatul. Sper să se întâmple și la tine acest lucru! Baftă!

Marian77
Junior
Orange TV Go functioneaza foarte bine pe alte dispozitive cum ar fi TV 4K Android ,laptop sau telefon.La mine merge bine pe tot ce am enumerat mai sus.

DanielaH
Moderator
@dorul11, am trimis situația ta spre verificare colegilor noștri de la departamentul tehnic. Și, pentru că avem nevoie de mai multe detalii de la tine, ți-am trimis un mesaj privat pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate. Așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim.

DanielaH
Moderator
@dorul11, s-a rezolvat problema cu Orange TV Go? Poți vizualiza și pe alte dispozitive? Te așteptăm să revii cu detalii noi. Mulțumim.

dorul11
Junior
Da s-a rezolvat pana la urma, dupa mai multe sesizari telefonice si mult timp de stat pe telefon deoarece ei imi spuneau sa incerc din nou si din nou, ca ar trebui sa functioneze...dar nu functiona! Nu credeam sa mai functioneze...dupa cateva zile am fost sunat din nou, ca sa verific daca functioneaza pe smartphone si ipad...si..surpriza mare ...totul era din nou Ok, functiona ca si inainte, adica mai mult de 7 ani a functionat bine peste TOT. am intrebat totusi care a fost proplema? iar problema era de la aceea modificare la noul contract, la asocierea contului meu cu aplicatia (App) de la smartphone sau ipad. Multe multzumiri!!!

DanielaH
Moderator
@dorul11, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim că ai revenit în Comunitate cu detalii. Te mai așteptăm.

Vio73
Campion certificat
@doru11 , Ți-am spus că se va rezolva! Mă bucur nespus că lucrurile au decurs în direcția normală.

TonyN
Junior
Salutare… aceiasi problema o intampin si eu pe un iPhoneX si un SmartTv 4k SonyBravia cu Android doar la canalele Pro pe app OrangeTvGo cu un contract nou modificat pt acest serviciu ….dupa mai multe dezinstalari -instalari ale aplicatiei, delogari-logari,telefoane peste telefoane la serviciul clienti ( personal slab pregatit ca sa nu-i etichetez altfel) nu am rezolvat absolut nimic… Sper ca in viitorul apropiat sa se rezolve…

Vio73
Campion certificat
Salutare! Eu am tv Sony Bravia 4k (KD 55FX 9005), cu android, și îmi funcționează fără probleme. Chiar și pe tv-uri TCL cu android! Ai încercat cu o delogare/ relogare?

TonyN
Junior
Desigur… m-am delogat/relogat de nenumarate ori… dar problema este la cei de la Orange pt ca nu asociaza noul abonament cu aplicatia … aceiasi problema o am si pe telefon si doar cu canalele PRO…

Vio73
Campion certificat
Eu zic să apelezi cu încredere la Serviciul Clienți și sper că ți se vor rezolva problemele. Eu așa am procedat și mi s-au rezolvat de fiecare dată, așa cum am mai spus. Sigur, după sărbători! Paște fericit!

TonyN
Junior
Ieri i-am sunat de 5 ori dar nimic….unul din ei mi -a spus ca aplicatia nu este compatibila cu IOS-ul…se vede ca am nimerit doar personalul slab pregatit… oricum am sa insist… Oricum multumesc pentru implicate su un Paste fericit

Vio73
Campion certificat
Cu plăcere și să auzim de bine!

TonyN
Junior
Salutare…. revin cu problema avuta la aplicatia OrangeTvGo cu canalele Pro… dupa cinci zile consecutive de apelat serviciul clienti Orange si mers efectiv intr-un Orange Shop si nu reusisera sa-mi rezolve aceasta problema…. In a sasea zi am sunat din nou la ei si am fost redirectionat la departamentul tehnic si cu ajutorul unei domnisoare amabile si foarte profi am reusit sa am acces la canalele Pro Una din aceste probleme a fost ca logarea trebuia facuta cu adresa de e-mail si nicidecum cu numarul de mobil cum imi fusese recomandat de ceilalti operatori…