anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

[Rezolvat] Anumite programe se intrerup si nu poti viziona

Ramona_Irina
Junior
Buna! Detin un abonament Orange internet+TV cu cartela si de cateva zile anumite programe se intrerup continuu si nu poti viziona. Cum as putea rezolva aceasta problema?
12 Răspunsuri 12

DanielaH
Moderator
Bun venit în Comunitate, Ramona Irina! Ai TV prin cablu sau satelit? Ne poți da câteva exemple de canale care nu funcționează?

Ramona_Irina
Junior
Prin cablu, iar exemple de canale care nu functioneaza: Antena 1, Happy Channel, Antena Stars, Viasat Nature

DanielaH
Moderator
Nu avem semnalată nicio disfuncționalitate a acestor canale. Sunt mereu aceleași? Restul funcționează normal?

Ramona_Irina
Junior
Da. Mereu aceleasi. Restul canalelor functioneaza normal.

Vio73
Campion certificat
Salutare! Ai incercat pe la mufe, pe la cablul de ieșire de la ONT, ramificații, etc.? Eu am pățit de mai multe ori să îmi facă figuri inclusiv de la mufa din spatele tv-ului. Eventual scoate ONT-ul din priză și repornește-l ulterior! Baftă!

7UP
Explorator
Buna, am și eu problema aceasta am sunat la tehnic este eroare la trustul intact dacă nu ma înșel sau cei care dețin antena 1,2,3 și programele adiacente. Pasul 1 a venit echipa tehnica nimic important a zis ca se rezolva pentru ca e problema de la orange Pasul 2 sun vine dinou echipa tehnica și de data asta pregătiți cu cabluri problema este la cablurile din casa trebuie schimbate pentru a vedea canalele hd dar pe analogic funcționează și așa decât sa schimb cablurile puse prin pereți le las așa la cât ma uit la tv

Razvan
Campion certificat
Vezi la setările tv-ului, ce putere are semnalul, calitatea semnalului și frecvența lor. Ai vreun router/ont de internet în spatele tv-ului, că și acesta bruiază recepția programelor tv, mai ales pe 426 MHz și 466 MHz.

Ramona_Irina
Junior
Buna! Cablurile le-am verificat. Am scos si cardul si l-am bagat din nou. Cablurile sunt schimbate doar de un an. Am un router, dar este pe hol. Imi arata la programele cu probleme ca semnalul este slab, dar la celelalte programe totul e ok.

Razvan
Campion certificat
Ai pierderi pe cablu, mufe, sau este o problemă pe rețeaua Orange. Sună la callcenter la 300 si cheamă un tehnician să verifice legăturile pe scară.

DanielaH
Moderator
@Ramona Irina, ai luat legătura cu colegii noștri? S-a remediat situația?

Ramona_Irina
Junior
Da. Problema s-a rezolvat. De vina a fost router-ul. Multumesc tururor pentru sfaturi!

Vio73
Campion certificat
Bine că s-a rezolvat și acum este totul în regulă!