anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Verificare inregistrare cerere reziliere

Adina-Irina
Junior entuziast

Bună seara. Cum se poate verifica dacă o cerere de reziliere a fost inregistata? La telefon timp de o săptămână am primit de la operatori informații contradictorii. Ba chiar m-au pus sa le dau eu nr de înregistrare a cererii, de parca nu știau de ea. Dupa ce am dat numărul -oferit de un operator cu ocazia inregistratii iniyiale a cererii - nu m-au lămurit dacă exista cererea sau nu. Încep sa ma tem ca poate nr de înregistrare nu e real, caci tot primesc mesaje si telefoane sa programam instalarea. Ce instalare daca am facut cerere de reziliere?? La ce discuții am cu ei de 2 săptămâni, devin paranoica... Multumesc pt orice informație!

1 Soluţie acceptată‚

DanielaH
Moderator

Orice sesizare este înregistrată și tratată, indiferent de canalul pe care a fost făcută (apel la 300, chat, e-mail etc.)

Am verificat și noi chiar acum cu colegii și îți confirmăm că cererea ta este înregistrată din 22 august. Ți-a fost trimis și un SMS cu numărul de înregistrare. Solicitarea ta este în atenția colegilor noștri și urmează să fi contactată.

Vizualizare soluţie în postul original

29 Răspunsuri 29

Buna dimineata.

Preluarea de abonament este dificila, inteleg ca trebuie sa mergem fizic intr-un shop Orange, nu locuim in aceeasi localitate, eu nu am permis de conducere, abonatul locuieste in zona rurala, acolo nu este shop Orange etc etc etc. Varsta nu e o scuza, e o realitate, iar ceilalti factori implicati nu sunt nici ei de neglijat. Toti operatorii cu care a vorbit au incercat sa "imbrobodeasca", de ce vrea sa rezilieze, daca e sigur ca vrea si altele asemenea. Chiar mi-a spus, "nu sunt senil, stiu ce vreau, deja ma irita". Tocmai de aceea am si decis impreuna sa reziliem. Orice alt abonament il fac pe numele meu, ma ocup de modificari sau de alte chestii.

Au fost experiente asemanatoare cu inchiderea unui abonament al unei rude decedate, de data aceasta in shop Orange. Agentul a pretins sa fie prezenti toti mostenitorii (a mers unul din ei, cu certificatul de deces si actele de mostenitor). Serios? 4 oameni sa inchida un abonament telefonic? Din moment ce exista dovada ca titularul abonamentului e decedat? Cred ca aceste experiente ne fac neincrezatori si prevazatori, incercam sa aflam mai multe din comunitate.

Multumesc de raspuns, o zi buna!

Adina-Irina
Junior entuziast

Buna ziua tuturor,

Revin cu niste intrebari legate de o cerere de reziliere pt tv prin satelit.

Pe scurt: cerere depusa in 22.08.2024, primit nr de inregistrare, confirmare telefonica a rezilierii cu un operator cateva zile mai tarziu, asteptare, platit inca 2 facturi (ultima la inceputul acestei luni). In urma cu vreo 2 saptamani, un nou apel, o noua confirmare (se incearca "urgentarea" cica - ce urgentare daca exista preaviz de 30 de zile de la data inregistrarii cererii????). Azi, in Orange Shop aflu ca cererea de reziliere este "in asteptare". Cum adica in asteptare daca a fost confirmata de 2-3 ori telefonic cu operatori (vreo 3, diferiti!) si exista in prealabil un nr de inregistrare????

Azi reclamatie prin email, nu se mai poate. Ce experiente aveti in acest sens?? De ce nu se reziliaza conform prevederilor legale?? Incep sa cred ca singura solutie este o plangere la ANPC... Mentionez ca serviciul nu mai este activ din august! Acolo s-au grabit... doar la reziliere nu se grabesc!

Multumesc daca aveti idei sa ma ajutati sau sa ma lamuriti...

 

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Îmi pare rău să aud așa ceva. Eu am închis un abonament anul trecut fără probleme.

Dacă ai depus reclamație pe email, trebuie să se rezolve. 

Baftă!

Adina-Irina
Junior entuziast

P.S. Pe contul My Orange scrie deja ca urmatoarea factura va fi in 26.10.2024. Acesta este motivul pt care am decis azi sa depun reclamatie.

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Foarte bine ai făcut! Sper ca de data aceasta să se rezolve și să se închidă cât mai repede posibil.

Adina-Irina
Junior entuziast

Sa stiti ca va scriu cand am o informatie noua. Nu mi-am imaginat ca poate fi asa... cei din Orange Shop (am fost in 2 locuri diferite, ca sa obtin cat mai multe informatii si din surse diverse) m-au avertizat cu privire la legislatia "permisiva" si la faptul ca aceasta "amanare" este o tactica folosita de catre operatori...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Eu sunt doar simplu client, care încearcă să ajute! Sper însă să poți rezolva cât mai repede posibil.

Adina-Irina
Junior entuziast

@Vio73 , am promis ca scriu pentru a va da noutatile. Nu am reusit mai repede sa postez, insa in cursul saptamanii trecute abonatul a primit un SMS cu confirmarea rezilierii, iar o zi mai tarziu a primit telefon "daca poate sa inapoieze el echipamentul fiindca nu a raspuns la apelul curierului". Evident, nu a avut niciun apel ratat, nu a fost sunat de niciun curier, dar nu a lungit povestea. Eu stiam deja (si ii comunicasem) ce am aflat din Orange Shop, si anume ca nu trimite nimeni niciun curier, tot abonatul ajunge sa returneze echipamentul. Asadar, a returnat  in ziua urmatoare apelului, fara sa primeasca vreun proces-verbal - "nu va putem da hartie" -, dar macar a primit ulterior un SMS care confirma predarea-preluarea echipamentului. In sfarsit... 2 luni de chin, fiindca nimeni nu stie nimic si nu ofera informatii corecte si complete. Dezamagirea e uriasa. Eu am abonament la alta companie pt servicii de televiziune, nici nu se compara: incepand de la timpul petrecut la telefon pt a fi preluat de operator pana la claritatea si precizia informatiilor oferite... Va multumesc pentru toate raspunsurile din aceasta perioada si va doresc toate cele bune!

P.S. Poate ca e util cuiva de precizat faptul ca lucrurile au inceput efectiv sa se miste doar dupa ce s-a depus o reclamatie...

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Mă bucur că ai reușit! Am avut și eu abonament și la RDS și nu a fost nici acolo simplu să rezolv când am avut probleme, chiar dacă mi-au răspuns mereu mai repede la telefon.

Baftă multă în continuare!

 

Salutare, @Adina-Irina ,

Ne dorim să verificăm și noi situația legată de rezilierea contractului, iar pentru asta ne-ar fi de mare ajutor să ne furnizezi printr-un mesaj privat datele de contact.

V-am scris, dar nu stiu daca v-a ajuns mesajul.

Bună, @Adina-Irina ,

Confirm primirea mesajului. I-am rugat pe colegi să verifice situația și revin cu un răspuns.

Mulțumim pentru toate detaliile și pentru întelegere.

Ai returnat echipamentele?

Daca ai returnat toate echipamentele si ti s-a confirmat primirea acestora, trebuie sa depui o reclamatie si neapărat sa soliciti sa ti se returneze banii plătiti aiurea. Adresa de email pentru reclamatii nu mai este activa, poti depune reclamatii prin formularul de contact pe www.orange.ro/contact, unde apare "trimite-ne un mesaj"

Buna ziua, multumesc de informatie. Nu am returnat, fiindca nu au vrut sa le primeasca pe motiv ca nu gasesc rezilierea. "Este ceva aici, dar nu stim ce este" - citat exact din ce spun  anajatii in magazin...

Va multumesc. Am primit asta ca raspuns la email-ul reclamatie de care spuneam initial. Acum am trimis si cum mi-ati sugerat dvs. Nu se mai poate, este inacceptabil.

AdinaIrina_0-1728893227347.png