la 11-10-2024 02:38 PM
Va rog sa imi spuneti, pentru un contract TV din iulie 2023 pe care doresc sa il reziliez, ce pasi trebuie facuti si daca se mai adauga si alte costuri.
Se preda modemul sau este achitat ?
Multumesc.
12-10-2024 12:34 AM - editat 12-10-2024 12:36 AM
Salut,
Sfatul meu ar fi sa duci contractul la capăt deoarece taxele de reziliere înainte de termen sunt mari mai ales daca ai avut reduceri.
Taxele vor fi calculate și comunicate după ce vei depune cererea de reziliere.
Poți cere rezilierea atât prin chat cât și prin formularul de contact.
Este de preferat prin formularul de contact deoarece primești automat și un număr al sesizării.
Completează datele de identificare cod abonat, număr contact, nume și serviciile la care vrei să renunți.Vei fi contactata ulterior de un reprezentant Orange pentru mai multe detalii.
Echipamentele aflate în custodie se vor preda furnizorului sau se va plati contravaloarea lor daca nu le mai ai.
Mai multe detalii aici.
la 11-10-2024 03:11 PM
Hello,
Mergi intr-un Shop sa faci cerere de reziliere, sau apelezi la 300 (0374 300 300 daca nu ai numar in reteaua Orange). Termenul de contact la momentul scrierii este de 5 zile lucratoare, iar ulterior contractul ti se va inchide la urmatoarea data de facturare. Dupa aceea poti preda echipamentele.
Tine cont ca taxa standard pentru reziliere servicii fixe inainte termen este de 50 euro fara TVA.
la 11-10-2024 04:15 PM
Ești client Orange sau fost Telekom?
Trebuie să contactezi serviciul clienți prin apel la 300 sau 0374300300, sau prin chatbot Djingo, de aici: https://www.orange.ro/servicii/chatbot/?srsltid=AfmBOooFVrJKzV2_msweOqzEPpccxZeASGWTIa2CTNp8Ebx7nBFv... (ceri “transfer consultant”). Poți și în magazine, dar nu recomand, fiindcă te vor redirecționa tot înspre Serviciul Clienți. După ce se reziliază contractul (30 de zile) vor trebui predate echipamentele într-un Orange Shop/Store, sau prin curier, iar după primirea echipamentelor se va emite o ultimă factură, cu penalitățile de reziliere înainte de termen. În funcție de contractul tău, ți se vor solicita taxa de instalare a serviciilor, precum și orice reducere sau promoție avută în prețul contractului respectiv, raportat la lunile rămase din acesta. Doar un consultant te va putea lămuri cu privire la ce și cât ai avea de plătit, noi aici suntem în mare parte clienti
la 11-10-2024 04:55 PM
Salutare!
Cel mai simplu este să depui cerere de reziliere din secțiunea Contact, adică de aici .
Mai jos, apeși pe Trimite-ne un mesaj și completezi câmpurile respective, iar dacă nu găsești unul care să ți se potrivească, alegi ,,Altele".
Vei primi automat număr de înregistrare pe email la sesizarea respectivă, pentru că vei avea nevoie și vei fi contactat ulterior.
Sper să reușești!
Succes!
12-10-2024 12:34 AM - editat 12-10-2024 12:36 AM
Salut,
Sfatul meu ar fi sa duci contractul la capăt deoarece taxele de reziliere înainte de termen sunt mari mai ales daca ai avut reduceri.
Taxele vor fi calculate și comunicate după ce vei depune cererea de reziliere.
Poți cere rezilierea atât prin chat cât și prin formularul de contact.
Este de preferat prin formularul de contact deoarece primești automat și un număr al sesizării.
Completează datele de identificare cod abonat, număr contact, nume și serviciile la care vrei să renunți.Vei fi contactata ulterior de un reprezentant Orange pentru mai multe detalii.
Echipamentele aflate în custodie se vor preda furnizorului sau se va plati contravaloarea lor daca nu le mai ai.
Mai multe detalii aici.
@Orange Romania S.A. 2024
Cod unic de înregistrare: 9010105
Numar inregistrare Registrul Comertului: J40/10178/1996
Sediul social: Clădirea Tandem, Strada Matei Millo, nr.5, Sector 1, Bucuresti
Certificatul Tip de furnizor