anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Programe HD se vad "patratele"

78ATI
Începător

De ceva vreme (nu am avut răbdare sa scriu) toate programele HD functuoneaza foarte rău. Imaginea rămâne agata și în loc de forme clar definite se vad patratele. Am schimbat mufe cabluri, situatia persista. Menționez  ca accesul la programele HD se face prin card CI+. Exista o soluție?

Screenshot_20240311_014201_Gallery.jpg

Screenshot_20240311_014415_Gallery.jpg

7 Răspunsuri 7

Anonim
Neaplicabil

Buna.

Cel mai bine faci o sesizare către Orange:

https://www.orange.ro/contact/ 

Problema poate avea cauze multiple:

  • Semnal slab (poate fi necesar un amplificator sau cel actual e defect)
  • Splitter defect sau conexiunile la acesta neconforme
  • Mufari traseu realizate neconform
  • Avarie in zona ta (echipament extern defect sau conexiuni neconforme)
  • Cablu tv neconform/defect

Orange va trimite o echipa care va determina cauzele problemei tale.

 

Vio73
#StarMember

Salutare!

Am pățit și eu acasă și am umblat pe la cabluri și s-a rezolvat. În schimb, la serviciu,  nu am reușit așa și am făcut o sesizare, iar în 5 minute tehnicianul a rezolvat problema.

Deci te îndrum să faci sesizare prin una dintre metodele din secțiunea Contact:

https://www.orange.ro/contact/

De asemenea , poți să le scrii din aplicația My Orange ( de pe telefon)- Altele ( cele 3 puncte din dreapta jos)- Contact și feedback-Scrie-ne ( transfer operator). 

Baftă multă!

arsradu
#StarMember

Este noul canal PRO TV Arte. 🙂

In caz ca nu era evident, e o gluma. Nu asa trebuie sa fie. 🙂

Ia legatura cu un consultant dupa cum ti-au recomandat si colegii mai sus.

Eram doar curios ce model de TV folosesti si daca e o problema nou aparuta sau asa a fost dintotdeauna.

Client Orange

Razvan
#StarMember

Salutare! Fie ai pierderi pe rețeaua de cablu, bruiaj că nu este izolat cablu de frecvențe perturbatoare sau ai vreun router/ont/chromecast în apropierea tv-ul care il bruiază. Pe ce frecvență întâmpini aceste probleme? 426 MHz este una cu frecvente probleme, mai ales când era activ și internetul 4G de la telekom fix. 

Pololică
#StarMember

Salutare!

Prima recomandare: verifica semnalul receptionat de televizoare.

A doua recomandare: semnalul este prin fibra sau satelit?

Ca nota de subsol: HD-urile cer mai multa banda si, daca esti pe satelit, s-ar putea ca problema sa fie atmosferica.

78ATI
Începător

Semnalul este prin fibra optica. Am sa mai urmăresc, poate ieri din cauza conditiilor meto (puțin inorat), nu am putut vedea avantajul schimbărilor de cablu și mufe.

DanielaH
Moderator

@78ATI, ai luat legatura cu colegii noștri? S-a rezolvat situația?