anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Probleme Televiziune

user_18152595
Începător

Bună ziua. Și pe voi va transfera la " tehnic" când nu le convin problemele pe care le aveți cu serviciile lor ? 

 

 

3 Răspunsuri 3

DanielaH
Moderator

Salut! Ne dai, te rog, mai multe detalii despre situația ta? Ce s-a întâmplat? Ești client Orange sau Orange Romania Communications?

Bună. Client Orange. S-au perindat vreo doua echipe, au venit fără chei de panouri, au dat cu presupusul cam de unde ar fi problema și au plecat. Am sunat din nou azi și am fost " transferat la tehnic" unde bineînțeles nu răspunde nimeni, "toți operatorii sunt ocupați". Durează de câteva zile defecțiunea, asa ca voi renunța la acest abonament imediat ce voi reveni în București. Multumesc

Îmi pare rău pentru situația ta. Dacă ai depus o sesizare la noi înseamnă că problema este cunoscută și colegii noștri lucrează la remedierea ei. Te așteptăm să revii cu vești bune când se va rezolva.