anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Problema in predarea echipamentelor intr-un sediu Orange

Neaplicabil
Buna ziua dragi cititori, sper ca si acest mesaj va fi citit de vreun moderator sau de un angajat Orange ... In urma cu câteva zile am depus o cerere de reziliere pe contul meu deoarece nu sunt de acord cu plătirea taxei de aprox 1e pe factura de hârtie si nici de a primi factura online, deoarece nu am cum sa o vizualizez, deoarece si Internetul furnizat de Orange este cel mai prost si mai mult imi face probleme decât sa funcționeze in parametrii măcar normali. Bun, sa începem, am depus cererea de reziliere, am fost anunțat ca in max 90 de zile sa returnez echipamentele intr-un sediu Orange Shop, m-am prezentat intr-un Orange Store deoarece in urma cu o luna ( in luna martie ) magazinul Orange Shop din Onesti, jud. Bacau a fost inchis, si orașul Onesti nu mai are Orange Shop unde clientiii sa predea echipamentele. Eu om in varsta 71 de ani nu ma pot deplasa in Bacau, este o distanta foarte mare si plus ca in orice magazin s-ar putea predea echipamente..ca de aia e Orange..nu? Va rog sa ma ajutati cu un sfat..ce se poate face ... si daca clientul nu se poate deplasa pana la un Orange shop, in apropiere ci doar intr-un orange store. MULTUMESC !!
.
1 Soluţie acceptată‚

Salut, Stefan! Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop. Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere. Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

Vizualizare soluţie în postul original

4 Răspunsuri 4

DanielaH
Moderator
@Stefan, ne vom interesa să vedem ce soluție există pentru cazul tău particular și vom reveni cu un răspuns.

Salut, Stefan! Din pacate echipamentele se pot preda doar in Orange Shop. Inca nu avem un flux pentru returnarea echipamentelor in francize/ magazine partenere. Dar exista posibilitatea ca echipamentele sa fie predate in Orange shop si de catre o alta persoana, pe langa titular, in termenul de 90 zile. Poti ruga pe cineva sa mearga in locul tau?

Neaplicabil
Buna ziua , va mulțumesc pentru rapiditate , am sa raman cu serviciile Orange pana la data expirării contractului , am primit o scutire de la plata facturii pe suport hârtie (taxa) si incerc sa iau legătura cu un reprezentant Orange pentru a anula cererea de reziliere . Gânduri bune !

Tudor9
Începător
Proasta alegere!!!