anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Posturi TV romanesti lipsa

Daniel30
Începător

Buna ziua,

Am un abonament Orange TV si internet prin fibra cu o singura cartela CI si folosesc 2 televizoare .

Am mai cumparat un televizor care l-am legat prin spliter dar nu imi gaseste posturile romanesti:  ProTV, Antena, Prima....etc 

Trebuie facuta o setare ceva sau trebuie de marit abonamentul ?  

Cautarile pe canale le-am facut:  Digita/ Orange Romania ....

Ma poate ajuta cineva?

1 Soluţie acceptată‚

delfinas
#StarMember

Incearca sa nu setezi operatorul Orange, sa alegi varianta "altul" sau cum apare la tine. Ideea e sa nu alegi un furnizor anume.

Vizualizare soluţie în postul original

9 Răspunsuri 9

Pololică
#StarMember

Salutare!

Foloseste setarile de la celelalte televizoare. Pe acelasi fir vin aceleasi canale, decodarea fiind facuta de televizor (cu sau fara ajutorul CI).

teacher_
#StarMember

Salut! Sa înțeleg că doar la posturile românești ai probleme? 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Salutare!

Trebuie să fie, nu faci tu ceva bine. Încearcă o rescanare a canalelor.

Sunt cu siguranță, eu am așa ceva.

Baftă!

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Dacă ești pe fosta rețea Telekom, caută Telekom sau ,,Altă rețea" și scanează. Dacă ești pe rețeaua proprie a Orange, atunci poți selecta Orange Romania.

Baftă!

delfinas
#StarMember

Incearca sa nu setezi operatorul Orange, sa alegi varianta "altul" sau cum apare la tine. Ideea e sa nu alegi un furnizor anume.

Daniel30
Începător

Buna ziua,

 

Va multumesc ....am rezolvat .  Am setat la operator :  altii 

 

Vio73
#StarMember & November Problem Solver

Mă bucur că ai reușit! Am pățit și eu în trecut așa și nu a mers, pentru că eram pe rețeaua fostului Telekom. Merge să selectezi Orange Romania doar dacă ești pe fibră proprie, cum spuneam.

Ma bucur  ca a mers asa cum am banuit. Eu am facut  asa ca sa pot sa-mi setez ordinea posturilor asa cum imi doresc, nu cum le-a pus providerul.

DanielaH
Moderator

@Daniel30, ne bucurăm că s-a rezolvat și îți mulțumim pentru confirmare. Poți marca răspunsul care te-a ajutat ca soluție pentru a fi util și altor utilizatori care se confruntă cu aceeași situație.