anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Orange TV Go se intrerupe frecvent seara

Romeo3210
Junior entuziast

Buna,

Am un TV Smart Toshiba pe care am instalat applicatia Orange TV Go. Ziua functioneaza foarte bine, insa seara dupa ora 19 incepe sa se vada prost (calitate foarte slaba), iar dupa 19:30 se intrerupe frecvent (apare un cerc care se invarte de cateva ori), apoi iar isi revine, dein cand in cand apare o eroare stream si ecran negru. Ma gandesc ca daca este de la mine problema aparea si ziua nu doar seara.

1 Soluţie acceptată‚

Romeo3210
Junior entuziast

Aseara am rezolvat misterul (nu si problema).

Am vrut sa vad ma uit la serialul Clanul de pe ProTv si bineinteles ca se intrerupea pe TV si pe Iphone, iar pe Android doar ecran negru. Am activat VPN-ul pe Romania, caci eu locuiesc in Viena (prin Windscribe) pe iphone si ghici ce? Nu s-a mai intrerupt deloc. Am procedat la fel pe Android si am reusit sa vad filmul fara intreruperi aseara. Am mai avut in trecut problema cu IP din afara Romaniei, dar atunci nu se vedea deloc. Deci locatia de unde urmaresc este de vina ca nu este din Romania ci din Viena insa nu am stiut ca asta conteaza. 

O sa testez si diseara si daca va fi la fel o sa le zic celor de la suport ca nu cred ca are ceva de-a face cu aplicatia.

 

Vizualizare soluţie în postul original

37 Răspunsuri 37

:))) buna asta. Cine stie, poate sunt probleme cu sistemul de suport pe chat. 🙂

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

Aseara am rezolvat misterul (nu si problema).

Am vrut sa vad ma uit la serialul Clanul de pe ProTv si bineinteles ca se intrerupea pe TV si pe Iphone, iar pe Android doar ecran negru. Am activat VPN-ul pe Romania, caci eu locuiesc in Viena (prin Windscribe) pe iphone si ghici ce? Nu s-a mai intrerupt deloc. Am procedat la fel pe Android si am reusit sa vad filmul fara intreruperi aseara. Am mai avut in trecut problema cu IP din afara Romaniei, dar atunci nu se vedea deloc. Deci locatia de unde urmaresc este de vina ca nu este din Romania ci din Viena insa nu am stiut ca asta conteaza. 

O sa testez si diseara si daca va fi la fel o sa le zic celor de la suport ca nu cred ca are ceva de-a face cu aplicatia.

 

Da, asta explica tot. Era un amanunt relativ important. Problema e de server. Dar nu e serverul Orange. E serverul de pe care primeste stream-ul video. As zice serverul ProTV in cazul asta. Care poate intr-adevar sa fie mai pretentios la locatia de unde primeste request-urile. Deci...da, acel VPN de RO cred ca o sa faca toata diferenta.

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

Pai nu doar ProTV-ul se vede prost ci cred ca toate canalele (am dat doar pe cateva ca sunt foarte multe avand pachetul Family HD si nu stiu daca la toate se intrerupe)

Aha... Atunci o fi intr-adevar de la Orange... Vezi cu VPN daca se rezolva permanent situatia. Nu e ideal, dar e mai bine decat fara. 🙂

Client Orange

Romeo3210
Junior entuziast

S-a rezolvat: nu se poate - atasat poza din conversatia cu suportul Orange.

In ce priveste VPN-ul problema este ca nu-l pot pun direct TV (nu am android TV), iar share de pe mobil cam dificil. O sa ma gandesc la o alta varianta (am inteles ca ar fi un tool stbemu sau ceva de genul nu am studiat).

Oricum multumesc pentru sfaturi.

Bun, nu e Android TV...dar primeste internet de undeva, nu? Daca da...in principiu poti sa pui VPN-ul direct pe router, si atunci tot ce trece pe acolo va folosi si acel VPN. Acuma, binenteles, depinde de VPN, depinde de router, depinde de mai multe lucruri. Dar ca idee...ar trebui sa fie posibil. Doar o idee de luat in calcul, zic.

Nici mie nu mi-e cunoscut acel stbemu. Nu l-am folosit pana acum.

In rest, mie unul mi-a facut mare placere. Si daca mai e ceva, suntem aici sa te ajutam. Chit ca e doar cu un sfat.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Romeo3210, mulțumim mult de tot pentru toate detaliile!

Chiar dacă problema nu a fost rezolvată (ci doar misterul 😀), considerăm că răspunsul tău poate fi de ajutor și altor utilizatori care se pot afla în aceeași situație. Am marcat noi răspunsul tău ca soluție.

Te mai așteptăm în Comunitate.