anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Nu am disponibile toate canalele tv in orange tv go

ionut_44
Junior entuziast
Bună comunitate, am pachetul maxim tv prin satelit (family hd) si incerc să intru pe orange tv go.
Ma loghez cu datele de la contul orange si nu am disponibile toate canalele tv in orange tv go.
Stiu că dacă ai family hd ai 97 canale tv disponibile si in tv go.
P.s in aplicație arata ca am disponibile in oferta mea peste 90 canale dar eu nu pot accesa nici jumătate.
10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember
Salutare! Dacă te-ai delogat/relogat, poți încerca să dezinstalezi/ reinstalezi aplicația, iar dacă nici așa nu funcționează, atunci apelează Serviciul clienți la 300 sau prin intermediul secțiunii Contact din My Orange sau chiar la adresa de email aplicatii@orange.com. Succes!

DanielaH
Moderator
@Ionut, abonamentul TV este asociat contului My Orange? Uite aici un topic care te poate ajuta - https://comunitate.orange.ro/questions/2513401-cum-pot-folosi-orange-tv-pe-toate-dispozitivele Te asteptăm să revii cu detalii.

ionut_44
Junior entuziast
Am facut cum am citit in topic si nu merge Imi zice ca nu o putut procesa cererea

Ionut, iti scriem cu rugamintea de a ne comunica modelul de dispozitiv de pe care folosesti aplicatia Orange TV Go. Ne poti spune numarul de canale la care ai acces, te rugam? Ce pasi ai urmat inainte de a primi mesajul de eroare din captura de ecran prezentata? Multumim.

ionut_44
Junior entuziast
Oppo reno 4lite si samsung galaxy a51, nr de canale 35,am intrat in contul orange pe Chrome,am intrat in secțiunea tarife si opțiuni, am selectat abonamentul tv ,am intrat la utilizatori tv go si am apăsat să se asocieze abonamentul tv cu contul meu orange. Am urmat pași de pe o foaie pe care am primit-o odată cu contractul când l-am primit

DanielaH
Moderator
Ionut, vrem să verificăm situația ta cu colegii noștri. Fiind vorba de o problemă punctuală și care implică analizarea contului tău personal, ți-am trimis un mesaj privat (pe adresa de e-mail cu care te-ai înregistrat în Comunitate) și așteptăm răspunsul tău prin reply la acel e-mail. Mulțumim

Iti multumim pentru datele oferite! Am efectuat o actualizare a contului tau si te rugam sa te deloghezi/ reloghezi inapoi in aplicatie si sa ne spui daca este in regula sau situatia persista. Multumim.

ionut_44
Junior entuziast
Din păcate tot nu pot accesa toate canale Am incercat din nou sa asociez contul si abonamentul tv si nu o mers

Salut! In urma discutiei de mai sus, revenim la tine. Am realizat resetarea serviciului pe contul tau, asocierea fiind efectuata, in acest moment, cu abonamentul TV. Atunci cand vei avea ocazia, te rugam sa te deloghezi si sa te reloghezi in aplicatia Orange TV Go, pentru verificari. Suntem aici, daca intampini neplaceri! Te asteptam sa ne spui daca iti sunt accesibile toate canalele TV.

DanielaH
Moderator
@ionut_44, s-a rezolvcat problema cu canalele?