anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix nu poate fi adăugat pe factură

Iulia_iulia
Începător
Am abonament Fun 8 de o lună. Am activat Netflix, a funcționat 3 zile, apoi mi au anulat contul motivând că cei de la Orange nu au facturat serviciul. Factura este achitată în avans (cea de telefon ). Aveți careva idee de ce? Cei de la Orange sunt foarte greu de contactat. Mulțumesc.
1 Soluţie acceptată‚

Pololică
#StarMember
Care este vechimea ta in retea? Stiu ca sunt ceva limitari in primele 3 luni (principala fiind blocarea reincarcarii cartelelor in primele 3 luni de la activare) si e posibil sa fie din cauza asta. Iti recomand sa faci macar o luna plata cu cardul si apoi sa il treci la Orange. Eu am avut netflix pe factura Orange dar primele cateva luni (de netflix) am folosit cardul, nu factura Orange.

Vizualizare soluţie în postul original

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember
Salutare! Factura la orice abonament se plătește în avans. Adică, dacă ai lună de facturare pe 15 ( azi), tu vei primi mâine factura pentru 15 august-14 septembrie și eventualele costuri suplimentare pe care le-ai avut până ieri. Ai detalii aici despre cum să activezi serviciul Netflix pe factură: https://www.orange.ro/help/cum-activez-serviciul-netflix-cu-plata-pe-factura-orange-15215 Sau aici găsești pașii: https://www.orange.ro/servicii-fixe/tv/plata-netflix-factura-orange/ Update: posibil să nu meargă dacă nu deții și servicii fixe de la Orange. Baftă!

Adrian_Calin94
Junior entuziast
Daca ai optat pentru plata pe factura Orange a serviciului Netflix in mod normal aceasta se tarifeaza ca si cost suplimentar si se debiteaza automat de catre Netflix, iti recomand sa verifici pe site-ul netflix la sectiunea plati si daca apare ca s-a platit nu ar avea de ce sa ti-l anuleze atat timp cat factura Orange este platita. Referitor la ceea ce spunea Vio73 nu este necesar sa ai si servicii fixe pentru a activa plata pe factura Orange pentru Netflix, platesc direct pe factura de mai bine de 1 an de zile si nu am servicii fixe Orange. De asemenea daca s-a facut schimbare de titular este necesar ca noul titular sa refaca solicitare pentru plata pe factura Orange a serviciului Netflix

Pololică
#StarMember
Care este vechimea ta in retea? Stiu ca sunt ceva limitari in primele 3 luni (principala fiind blocarea reincarcarii cartelelor in primele 3 luni de la activare) si e posibil sa fie din cauza asta. Iti recomand sa faci macar o luna plata cu cardul si apoi sa il treci la Orange. Eu am avut netflix pe factura Orange dar primele cateva luni (de netflix) am folosit cardul, nu factura Orange.

Bună, eu am abonament de aproape 2 ani la Orange. Și tot nu îmi da voie sa fac plata pe contul orange. Am încercat și ieri..și azi..am doua nr de telefon la ei, plus TV, internet, telefon cumpărat și cu toate plățile la zi. Uite ce îmi arata când doresc sa continui cu plata

Screenshot_20231229_122913_Chrome.jpg

Salut, Emanuel! Bun venit în Comunitate!

Acest serviciu este disponibil doar pentru clienții Orange România. Ai abonament la Orange sau la Orange Romania Communications?

Am fost în prima faza la telekom și după au cumpărat serviciile și am fost portati.  Dar anul trecut am făcut un nou contract în martie la Orange. Nu știu sa îți spun sigur . Care e diferența? Nu tot Orange e?

În momentul de față sunt încă două companii diferite, dar serviciul Netflix cu plata pe factură nu este disponibil pentru clienții Orange Romania Communications. Dacă ai fost la Telekom și după mesajul de eroare din captura de ecran atașată, cel mai probabil că acum ești abonat Orange Romania Communications, dar poți verifica acest lucru pe orice factură.

Pai și trebuie sa aștept sa treacă contractul la Orange România communications și sa ma portez la Orange?

M am uitat acum pe cont și sunt pe orange România communications

DanielaH
Moderator
@Iulia, ai reușit să activezi Netflix?