anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Netflix - adaugare extra membru

Elian_CT
Începător

Buna,

Cum pot adauga o locatie extra pentru Netflix, daca am plata prin abonamentul Orange?

Cand accesez http://netflix.com/accountowner/addextramember nu se acceseaza pagina si nu apare acest serviciu in aplicatia Netflix.

Multumesc!

1 Soluţie acceptată‚

Elian_CT
Începător

Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.

Vizualizare soluţie în postul original

7 Răspunsuri 7

delfinas
#StarMember

Elian, bun venit in Comunitate!!!

Nu cred ca tine de Orange, ci de Netflix. Am inteles ca se mai poate imparti contul cu alt IP, dar iti cere mereu cate o parola.

FLo1
#StarMember

@Elian_CT: Bun venit în Comunitate. Astfel de opțiuni sunt gestionate direct din contul de netflix, nu din Orange. Găsești detalii despre acest detaliu aici: https://help.netflix.com/ro/node/10421 

Sau mai exact aici: https://help.netflix.com/ro/node/123279

arsradu
#StarMember

Salut,

Treaba e simpla: Orange iti plateste subscrierea la Netflix, dar tu esti cel care isi gestioneaza contul Netflix. 🙂

Problema e la Netflix, nu la Orange.

Client Orange

mihai_13
Maestru

daca vrei sa adaugi o "locatie extra" care va fi folosita in alta tara  sa stii ca nu mai functioneaza  nici cu  "mama vpn-ului" 😋

RafaHelper
#StarMember

Salut @Elian_CT

Opțiunea nu este gestionata de Orange ci de Netflix. Poți lua legătura cu cei de la Netflix sa afli de ce nu poți face acest lucru, ai mai jos numărul de telefon pentru asistenta:

 
0800-672-120
Număr apelabil din Romania, tarifat normal fără alte taxe.

Asistență în Română disponibilă de luni până duminică, în intervalul 10:00 – 22:00 EEST. Asistență în Engleză disponibilă 24/7.

Dacă ești abonat, conectează-te aici și folosește codul furnizat pentru serviciu mai rapid. 

DanielaH
Moderator

@Elian_CT, ai luat legătura cu cei de la Netflix? S-a rezolvat situația?

Elian_CT
Începător

Am luat legatura, si mi-au spus ca nu se poate atunci cand abonamentul este platit prin partener. Singura solutie este sa renunt la serviciul platit prin Orange si sa imi reactivez contul cu plata direct prin card.