- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2024 11:57 AM - editat ultima oară la 17-09-2024 12:20 PM de DanielaH
BUNA ZIUA !
VA ROG O INTREBARE: AM REVENIT LA SETARILE DIN FABRICA PT TV, AM URMAT PASII PT RECONECTARE, SI NU AM SEMNAL?
MULTUMESC
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2024 12:27 PM
@Carmen9: Bun venit în Comunitate. Dacă ”nu este semnal” atunci la router-ul Orange trebuie să observi becul cu ”LOSS” luminând (de obicei roșu). Pe de altă parte, ai încercat să rescanezi grila TV pentru verificarea canalelor recepționate / disponibile? Te așteptăm cu detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2024 12:27 PM
@Carmen9: Bun venit în Comunitate. Dacă ”nu este semnal” atunci la router-ul Orange trebuie să observi becul cu ”LOSS” luminând (de obicei roșu). Pe de altă parte, ai încercat să rescanezi grila TV pentru verificarea canalelor recepționate / disponibile? Te așteptăm cu detalii.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:08 AM
Mulțumesc ! Becul cu Loss e verde dar pâlpâie, cred ca e semnalul f slab!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:19 AM
Mulțumim Carmen pentru actualizarea situației. Înțeleg că nu este problema rezolvată.Ce model de router ai? Întreb pentru că acel led (LOS), dacă erau probleme cu fibra, de obicei ar fi luminat ROȘU (nu verde).
Și pentru că nu am întrebat, ai și alte servicii contractate prin fibră optică pe care să le poți verifica, sau doar TV? De exemplu internet fix.
Pe de altă parte, chiar și un ”semnal slab” poate să facă recepția deficitară, chiar absentă, dar aici depinde și de TV, respectiv amplificarea (dacă există) după spliter.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 12:12 PM
Router ZTE wfi _6 , internet fix, TV box HD , conectare semnal cablu RF, TV _ ul este conectat prin cablu HDMI. MULTUMESC !
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
18-09-2024 12:28 PM - editat 18-09-2024 12:29 PM
Înțeleg că ai TV conectat și prin RF și prin HDMI? Ai probleme cu ambele tipuri de conectică? Sau ai RF între ZTE și TVbox.... iar HDMI-ul este din TVbox la TV.
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2024 02:14 PM
Carmen, bun venit in Comunitate!!! Ce televizor ai? Ai dat cautare automata a canalelor dupa resetare?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:11 AM
TV Philips , cred ca e semnalul f slab , o sa sun la Orange .Mulțumesc pt răspuns!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:48 AM
Daca ledul de semnal e verde, dar pâlpâie, nu înseamnă că e slab semnalul, ci că funcționează.
Daca problema a apărut după ce ai adus televizorul la setările din fabrică, înseamnă că la el ar fi problema, nu neapărat la echipamentele Orange. Scanează canale și vezi ce se întâmplă!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 12:20 PM
Ledul care ”pâlpâie” este cel de INTERNET, în nici un caz cel de LOS. ”POWER” trebuie să fie permanent luminând, iar ”LOS” trebuie să fie stins. Ce mai luminează este LED-ul de WiFi, iar restul (cele de WAN, LAN1...LAN4) vor lumina intermitent și rapid, în funcție de conexiune (dacă există).
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 17-09-2024 02:24 PM
Bună, Carmen!
Ledurile de pe ont ( router) sunt toate aprinse? E vreunul cu roșu sau toate sunt verzi?
I-ai dat o rescanare la canale?
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:18 AM
Ledul Loss e verde dar pâlpâie, o sa încerc o rescanare canale . Abonamentul internet fix , TV expira peste o luna , dacă îl închid unde se poate preda echipamentul ? Mulțumesc pt răspuns!
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 11:23 AM
Găsești procedura de predare și condițiile aferente aici: https://www.orange.ro/help/cum-returnez-echipamentele-daca-sunt-client-orange-romania-communication-...
- Marchează ca nou
- Bookmark
- Urmărește răspunsurile
- Nu mai urmări
- Abonează-te la fluxul RSS
- Evidenţiază
- Tipăreşte
- Raportează conţinutul inadecvat
la 18-09-2024 12:29 PM
Mulțumesc pt răspunsuri!