anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

Defect modem

 
7 Răspunsuri 7

arsradu
#StarMember

Salut,

Bine ai venit in comunitate?

Care ar fi defectul? Ai incercat o resetare?

Daca da, si tot nu merge, ia legatura cu un consultant la 300/0374 300 300 si vezi daca se poate face ceva (sau inlocui).

Client Orange

Unde pot suna pentru a venit cineva sa facă TV sa funcționeze??? Nu este bun modemul

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

La 300 sau 0374300300, apoi 1-3-2, pentru asistență.

Succes!

Numai probleme sunt, de când a fost preluat de la Romtelecom. Nici nu avem un număr de telefon unde putem apela pentru orice defecțiune sau deranjamente??? De ce, nu afișați un număr de telefon?

Vio73
#StarMember & May's Problem Solver

Salutare!

Poți suna la 300 sau 0374300300, din orice rețea și apoi 1-3-2, pentru asistență.

Sper să reușești!

Succes!

Blue12
Senior

Numerele de contact pentru asistenta Orange sunt:

300- serviciul clienti. Am inteles ca ati fost preluata de la Romtelecom, deci sunteti client Orange Romania Communications. Apelati 300, apoi dupa ce robotul termina de vorbit apasati 2(pentru servicii preluate), 1 (pentru limba romana), 1 (pentru acest numar de telefon), 3 (pentru asistenta), 2 (pentru internet).

401- numar de asistenta premium pentru abonatii Orange. Aici puteti intra direct in legatura cu un consultant

0374300300- puteti apela acest numar din orice retea, apoi urmati instructiunile robotului.

De asemenea, puteti depune o cerere si prin email, la adresa serviciul.clienti@orange.com, dar nu uitati sa le lasati un numar de contact.

DanielaH
Moderator

@ostahiedoinita, ai luat legătura cu colegii noștri? Care este situația? S-a remediat?