anulare
Afişează rezultate pentru 
Caută în schimb 
Ați dorit să scrieți: 

De ce nu pot activa Netflix?

Cristi3
Junior

Buna

De ce nu pot activa Netflix ? Dacă nu am telefon la abonament? Am numai net și tv , și când dau activare din aplicație , îmi vine pe email , dar spune că nu e disponibila pagina .

10 Răspunsuri 10

Vio73
#StarMember

Salutare!

Dacă nu ai telefon atașat contului, nu cred că-ți merge. Dar poți să-ți faci altul. Parola Orange thank you este formată din ultimele 6 cifre din CNP.

Ai detalii aici despre cum îți faci cont My Orange fără să ai telefon mobil Orange:

https://comunitate.orange.ro/t5/altele-orange-voce/cum-creez-un-cont-my-orange-pentru-abonamentul-tv...

Selectezi un număr de serviciu fix la prima căsuță, apoi numărul de mobil și apoi urmezi pașii, apăsaând pe continuă.

Dacă nu te descurci, suni la 0374300300, apoi formezi 1-1-1-0, chiar dacă robotul îți spune altceva. Sper să reușești!

Baftă!

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Salut,

Ce pagina iti vine pe email? Poti sa pui o captura de ecran? Se poate ca link-ul sa fie gresit.

Client Orange

Screenshot_20221221-175349.png

Screenshot_20221221-173714.png

 si mă redictioneaza aici

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Si link-ul paginii cu eroarea?

Client Orange

Da , asta îmi arată 

Screenshot_20221221-173714.png

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Da-i pe Share, sus in dreapta, si vezi ce link iti da. 🙂 Apoi copy-paste link-ul propriu-zis aici.

Client Orange

Screenshot_20221221-182345.png

arsradu
#StarMember & March's Problem Solver

Ok, link-ul din mail poti sa-l extragi? Cel pe care il accesezi din mail. Dar inainte sa te duca pe pagina respectiva. El cel mai probabil nu acceseaza direct pagina cu eroare. Ajunge acolo in urma unei redirectionari nereusite.

Nu stiu daca poti sa faci asta de pe telefon. Dar daca ai acces la un laptop/PC, ar trebui sa poti sa dai click dreapta pe el (pe butonul de Activeaza), si sa poti copia link-ul.

E posibil ca problema sa fie totusi undeva pe partea Orange. Astfel incat, iti recomand sa incerci sa iei legatura cu un consultant la 300, 0374 300 300 sau pe chat-ul Djingo (doar pentru clientii ORO), si vezi daca se poate face ceva in sensul asta.

Primii pasi par sa fie ok. In mod normal ar trebui sa ajungi pe site-ul Netflix. Nu mi-e foarte clar de ce ajungi intr-un Page Not Found pe partea Orange... Deci, cred ca problema e undeva la Orange.

Client Orange

DanielaH
Moderator

@Cristi3, ai luat legătura cu colegii noștri? Ai putut activa promoția Netflix?